T.a.v. Fred en Ben

• kreta.startpagina.nl

Als ik jullie berichten de laatste dagen voorbij zie komen krijg ik een vervelend onderbuikgevoel. Dat Kreta niet perfect is, OK. Dat jullie het niet altijd eens zijn met medeprikkers, OK. Dat je de discussie aangaat, OK.

Maar wat niet OK is, is dat er steken onder water gegeven worden om mensen te kwetsen of uit de tent te lokken. Het lijkt erop dat sommige postings (niet alle) alleen maar bedoeld zijn om de sfeer hier te verzieken of om mensen te raken.

Ik begrijp daar de lol niet van en vraag jullie vriendelijk om rekening te houden met medeprikkers hier.

• K&A

Geachte webmaster bedankt voor het meedenken en het verwijderen van de onzin verhalen en de beledigende antwoorden van mijnheer Fred en Ben.

Ik heb er het volgende mee bereikt, mijnheer Fred was nu op mijn weblog begonnen met beledigende opmerkingen, geheel tegen mijn gewoonte in heeft mijnheer Fred de twijfelachtige eer om als eerste geblokt te zijn, dit heb ik gedaan omdat mijnheer Fred nog te laf is om op mijn weblog een E-mailadres achter te laten, dan had ik hem persoonlijk van repliek kunnen dienen.

Ik weet dat onze lieve heer vreemde kostgangers op de wereld heeft maar dat dit mogelijk was had ik niet voor mogelijk gehouden.

Laten we hopen dat deze onzin nu voorgoed voorbij is en we weer op een normale manier kunnen duscusieren.

Ook namens mijn vrouw ans een fijn weekend verd Kees

• Inge

Dankjewel!

• Niet belangrijk

Gellukkig weer rust op dit prikbord, nomaal reageer ik nooit maar op dit moment vondt ik dit wel op zijn plaats. Beste mensen hier, laat een ieder in zijn waarden….