Video Agios Nikolaos

• Piet

Voor wie geinteresseerd is, op www.tvcrete.com heb ik een video van Agios Nikolaos bij avond geplaatst.

Groeten, Piet

• Gradus

Gave film Piet. Ik krijg gewoon weer zin om op vakantie naar Kreta te gaan.

• Ella

Hoi Piet,

Leuk!

Goed beeld voor mensen die op vakantie willen komen, Agios Nikolaos is gewoon een stadje voor iedereen, groot en klein, voor elk wat wils.

Je hebt trouwens een mooie site!

Gr. Ella

• Niet belangrijk

Ik zal je uit je droom helpen Ben, kees heeft jou het advies voor het Hilton niet gegeven.. er zijn nu eenmaal meer mensen die erg moe worden van figuren zoals jij die voor een drol een een stuiver op de eerste rang willen zitten.

en ander allen maar lopen te klagen. en ja kreta is wel degelijk mooi en dit wordt gelukkig door het meer en deel van de mensen gewaardeerd. ga lekker in eehutje op de hei zitten AUB.

• andere Fred

Wel bij het goede topic blijven Niet Belangrijk ;) Horen we eindelijk weer eens wat van Piet….zit jij weer te mopperen op je vriend Fred….;)

• Ben

Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd (Kees), ik heb vandaag zoveel gelachen dat ik de eerste 6 weken vooruit kan.

• Andre

zo dan hebben we daar de eerste 6 weken dan geen last van.

Mooie film Piet!

• mysteriousgirl601

Piet

Ik heb weer genoten van je video.Wat een sfeer,ik heb er weer even van kunnen proeven,maar wel erg druk(in zo"n grote plaats)!Mijn voorkeur gaat uit naar de kleinere plaatsjes.Maar ik moet nog even wachten tot 8/9.Mvrgr

• Piet

Ook mijn voorkeur gaat uit naar de kleinere dorpjes maar ik merk dat er de laatste tijd ook veel belangstelling is voor de toeristische oorden.

• Piet

Bedankt Gradus, misschien zien we elkaar binnenkort weer op Kreta.