Kreta versus Kos

• Fred

Ik ben nu 2x op Kos en 1x op Kreta geweest. Wat me opvalt is dat Kreta de naam heeft van toeristisch eiland. Ik snap niet hoe ze hieraan hedentendage nog aan kunnen volhouden want het is een oubollig eiland uit de jaren 70. Vergeleken bij Kos ga je een flink stuk terug in de tijd. Voorbeelden: Geen fietsverhuur, douches van 60x60cm, alles ziet er gedateerd uit, 's avonds kun je niet autorijden in de bergen, zonder gevaar voor eigen leven, je wordt beschoten na een feestje. Jammer is dat, Kreta mag haar imago wel eens flink oppoetsen. Ik ga volgende keer weer voor Kos.

• Ben

Helemaal mee eens Fred.

• Marloes

Je mening hebben is prima, maar drop die dan gerelateerd aan een topic (bijvoorbeeld ‘Kos of Kreta?’ als iemand niet weet welk eiland hij/zij moet kiezen). Dit is echt weer een topic starten om een discussie op gang te brengen die nergens eindigt. En Patrick is er weer druk mee.

Fred, verveelde je je soms?

• K&A

Hallo Ben en Fred net zoals in een vorige topic hebben jullie nog steeds dezelfde internetprovider wel erg toevallig als je dan toch op je topic wilt reageren moet je toch iets anders bedenken hoor Fred Ben of Ben Fred of hoe je dan ook mag heten dit is al zovaak gebeurd daar trappen de meeste echt niet meer in

fijne dag Fred Ben of Ben Fred

• Ben

Precies wat ik zeg, kort lontje. Dus alle internetprovider gebruikers met home.otnet.gr ben jij? Dsu jij bent: Fred, Richard etc etc. Ik kan er ook niets aan doen dat Telfort (voorheen Tiscali) zo groot is.,

• Tom

Beste Kees,

Wij snappen er niets van, weet je nog.

Wij zijn van die idioten die nog nooit beschoten zijn op Kreta, 's nachts rijden en het kunnen navertellen, en alhoewel nog niet gedaan wel al fiets verhuurbedrijven zijn tegengekomen.

Maar ja, wij (ik tenminste) gaan dan ook niet verder dan Friet van Piet in Sexonissos. :)

Maar daar krijg je rare dingen van en dan wordt je gek.

• Fred

Het mooie is, dat iedereen precies kunen voorpsellen hoe jullie drie (Kees, Tom, Wilma en Connie) zullen reageren. Kostelijk gewoon. Is er nog een stukje lontje, of is hij compleet weg?

• Tom

Het lont is op door de dynamiet die ze in ons dorp verstoken.

Nee, ik snap alleen niet (of toch wel hoor) wat je hier doet als je Kreta op een 1 geeft op een schaal van 10. Dan verdoe je hier pas echt je tijd en die van anderen.

• K&A

Beste ben/fred heb eens even wat speurwerkverricht, onderstaand antwoord vond ik in een topic wat blijkt Ben heeft een geweldige week gehad in Chersonissos via Jiba voor 145 euro en een maand later verteld hij een heel ander verhaal leg eens uit ben welk verhaal klopt nu

fijne dag verder

Auteur: Ben (—.ip.telfort.nl)

Datum: 11-06-2008 17:10

Hallo Allemaal,

Vandaag eindelijk de uitslag ontvangen. En wat staat erin: Contractbreuk is een gewichtige omstandigheid om de reis te annuleren!

Maar aangezien mijn vervangend Hotel niet overeen kwam met de reisgids krijg ik 26,3% terug en Neckermann moet de Euro 205,00 behandelingskosten en de Euro 100,00 klachtengeld betalen.

Eenduidige uitspraken doet de geschillencommissie dus niet en mijn vergoeding komt overen met de standaardvergoeding.

Nu afwachten of Neckermann betaald binnen een maand.

Ik had vorige week een reis naar Kreta van € 145,00 p.p. naar Chersonissos via Jiba. Voor € 145,00 kun je niets verwachten, dus alles valt dan mee. Heerlijke week gehad. Voor dat geld heb je veel meer plezier en klagen heeft geen zin want een aangetekende brief is al te duur.

Voor wie nog gaat of uitslag moet krijgen, succes en ik zal het blijven volgen.

• Fred

Wat snap je dan niet Kees? Beide kloppen, voor € 145,00 kan je en mag je niets verwachten, nou Kreta is niets, maar voor dat geld kun je een heerijke week hebben (de zon schijnt)!

Jij hebt speurwerk verricht en vorige week had je het zo druk en werkte je van vroeg tot laat, gezien je commebtaar overal op, zou ik zeggen dat je tijd zat hebt. Ik heb wel tijd zat want ik werk niet meer.