Appartement Electra in Stalis

• Femke

Hallo mensen,

dit jaar ga ik voor de eerste keer naar Kreta toe. heb op internet wel al even rondgesnuffeld naar info en heb wel al wat dingen gevonden.

alleen over het appartement staan totaal verschillende dingen beschreven, misschien dat jullie kunnen helpen.

wij hebben geboekt voor appartement Electra in Stalis, dit ligt aan een hoofdweg. maar de een zegt van lekker rustig en geen verkeer, en de ander beweert dat je half langs een snelweg ligt en dat je totaal geen rust hebt.

hoe zijn jullie ervaringen met deze appartementen??

ik ben benieuwd, misschien dat jullie nog tips hebben waar we zeker heen moeten gaan of zeker een keer moeten gaan eten??

alvast bedankt voor jullie hulp.

groetjes femke

• patricia

kijk hier ff:

http://www.vakantiereiswijzer.nl/vakantie/beoordeling/4656/electra/

• Dimitraki

Ik heb er een jaar of vijf geleden gezeten. Het ligt inderdaad langs de provinciale weg, maar daar heb je geen last van. Deze weg grenst namelijk aan de achterzijde van het complex. Daar heb je alleen de toegangsdeur tot je appartement. Het balkon en de slaapvertrekken zitten aan de andere kant die grenst aan een rustigweggetje waar je langs naar het strand kan lopen.

Tijdens mijn verblijf is er op de hoogte van het complex een zwaar verkeersongeval geweest terwijl wij op het appartement waren. (ja,de hoofdweg is wel gevaarlijk, er wordt door de grieken soms hard gereden). Van het hele ongeval heb ik niets gehoord. Dus maak je niet druk over deze weg.

Ik herinner me nog dat het complex in handen is van een zeer aardige griekse familie. De appartementen zijn enkele jaren geleden gerenoveerd en schijnen er nu ook erg netjes uit te zien.

Veel plezier. Stalis is een leuk vakantie dorp waar ik nog steeds twee keer per jaar naar toe ga !

Groeten,

Dimitraki.

• Monique

Wij zijn net 14 dagen terug uit Stalis en hebben naast Electra in Diaz gezeten.

Ondanks dat het inderdaad paralel aan de hoofdweg ligt, heb je er echt geen last van.

De slaapkamers liggen aan de achterkant en het verkeer hoor je bijna niet.

Het is er lekker rustig en met een scooter of auto ben je zo aan het strand.

Vlak er naast is een kleine supermarkt waar je s'morgens verse broodjes kunt halen, dus helemaal prima.

Veel plezier.

• Femke

oke, ben erg benieuwd dan. we zullen het afwachten. maar met scooter of auto strand bereiken?? dacht dat het er tegenaan lag…

verder nog tips wat je gedaan moet hebben??

• Dimitraki

Het strand is wel degelijk lopend bereikbaar. Ongeveer 10 minuten. Wanneer je een mooier strand wil moet nog iets verder langs de kust doorlopen (ca. 15 - 20 minuten).

groeten,

Dimitraki

• Leon

Ze hebben sinds kort ook een eigen website:

http://www.electra-stalis.com