Als je voor 145 Eur Waar voor je geld kreeg, waarom zit je de mensen die waar voor je geld gaven dan zwart te maken?
Vreemde manier om je trevredenheid te laten zien
Je snapt het echt niet he Tom?
Mij zul je niet horen over flauwe belgenmoppen! Eentje dan, de afkomst verloochend zich niet.
Eide discussie voor mij, een grieks en belgisch individue verdedigen een grieks appartement op een nederlandse site! Welk persoonlijk belang hebben jullie daarbij?
Waarom zou ik voor hetzelfde meer betalen als het niet hoeft, ik mag graag voor een dubbeltje op de eerste rang, zo zijn wij nederlanders en ik ben er trots op.
Beste Kees en Tom,
Ik heb even de vorige berichten bekeken en bijna bij elk onderwerp duikt jullie naam op. De heren hebben dus overal verstand (de echte Kretanologen) van en, naar neem ik aan, een hele boel tijd over.
Wellicht is door de zon jullie reëele inzicht verdwenen. Wijs advies, bemoei je niet overal mee.
ik ben het helemaal eens met kees en tom. mijn hemel voor 145 euro vliegen-transfer-8 dagen appartement. wat wil je dan? een riant onderkomen met butler en privezwembad?
heb je er eens over nagedacht hoeveel die eigenaren krijgen van die 145 euro en dan nog om een rol toiletpapier zeuren en schone handdoeken.
voor de vliegreis alleen al betaal ik 300 euro, dus volgens mij heb je niet echt te klagen. gelukkig is mijn ervaring met grieken totaal anders, zelfs in het naseizoen zijn ze nog uitermate vriendelijk en behulpzaam ook tegen vervelende toeristen.
niet te geloven dat jullie zo geargeren hy heeft groot gelyk die mensen zyn onbeschoft op jullie kreta dat hoeft hy niet te pikken hy heeft ook gespaard jullie moeten je gewoon schamen voor jullie antwoord bah van wies heb 9 jaar op griekenland gewoond had ook een zwembad weet je de gevaren als de pomp uitgezet is kleuters zyn jullie
Beste Kees,
Wat ik dan niet snap is dat jij met dit mooie weer op Kreta de hele dag op een Nederandse site zit, want binnen notome regaeer je op een bericht Voel jij je zo ongelukkig op het door jouw genoemde mooie en geliefde Kreta?
Volgens mij heb je Hiemwee bij het leven.
Kijk hier in Nederland is het weer niet zo best dus zit ik op internet, als ik op Kreta zat, kwam mijn computer niet eens aan.
Ik zou genieten van de omgeving en de zon en al helemaal niet op internet kijken.
Jij dus niet, sterkte de komende tijd dan maar, maar je hebt, zo las ik, ook nederlandse tv, wedden dat je daar straks voor zit i.p.v. op het terras bij zo'n arme hotelier.
Ben je ook vaste klant bij “Friet van Piet”?, ik denk het wel.
Spanje zit er voorlopig niet, te duur vergeleken bij Griekeland. Mijn voorkeur in Spanje gaat uit naar Costa del Paella en dan naar het plaatsje Sangria, waar ze wel heerlijk zandstranden hebben i.p.v. de vreselijke kiezelstranden op Kreta.
Beste Ben,
Ik begrijp je wel en ik heb je opening goed gelezen. het gaat hiet niet om een duur complex maar om een goedkoop complex,
Als jij je gram wil botvieren op Jiba, mij best ik heb niets met touroperatoren, maar gebruik dan daar de lokale uitbater niet voor, die naar je eigen woorden waar voor je geld levert.
Over zich ergens mee bemoeien:
Dit is een pb, dus men wordt veronderstelt deel te nemen aan discussies. Maar we worden wel verondersteld beleeft te blijven. Jij bent bezig over het gebrek aan beleefdheid van de uitbater waar je verbleef: lees je eigen mails eens na, en zwijg over dingen waar je niets van weet, vooral over mensen die je niet kent.
Wat ik over Kees heb gelezen, werkt die in ieder geval hard. Ik voor mijzelf werk zeven dagen in de week. En ja ik zit wel het grootste deel van de dag achter mijn PC, dat is nl mijn werk, en af en toe kijk ik eens op dit bord. Een beetje wegdromen over Kreta.
Omdat ik zoveel van Kreta houd dat ik daar een huis af te betalen heb. Idioot, ik weet het, maar er zijn er zo op dit PB. Over een paar jaar hopen wij daar permanent naar toe te kunnen, nog even doorwerken.
Na er een paar jaar vaste gast te zijn weten we er wel wat van zoals velen hier en antwoorden op vragen, zoals de bedoeling is van dit PB, vriendeljk mensen verder helpen als ze iets willen weten. Een mening…, zul je van mij nog niet veel zijn tegengekomen, Maar ik kan slecht tegen onrecht. En tegen verkeerde Belgenmoppen,, De meeste Belgenmoppen zijn nl zo goedkoop, maar daar weet jij alles van hè
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?