ijzeren brug

• Diny

Hallo PB

Ik had een vraag weet iemand waar de ijzeren brug is op Kreta?

alvast bedankt.Diny

• nancy

Over de Aràdena-kloof. Vanaf Chòra-Skakion richting Anopolis naar Aràdena.Prachtige rit over de bergen met een schitterend uitzicht op de zuidkant van het eiland! Tevens een prachtig natuurgebied!

• Henk

Diny,

Ze zijn daar op het ogenblik wel met wegwerkzaamheden bezig. Je kunt dus wat oponthoud verwachten als je naar boven rijdt.

Ik was daar in mei met een flinke bus en ben maar omgekeerd. Het werd mij een beetje te gevaarlijk. Met een kleine personenauto moet het overigens goed te doen zijn.

Wel erg mooi als je vanaf de brug naar beneden de eindeloze diepte inkijkt. Ze springen daar zelfs met bungie-jumpen een paar maal per jaar vanaf.

Veel plezier,

Henk

• Diny

Hartelijk dank voor de informatie heb de kaart er bij genomen en weet nu welke richting we op moeten. We zijn net terug uit Kreta maar volgende keer gaan we het zeker opzoeken.Bedankt Nancy en Henk

• Harry

Wordt ook georganiseerd door TMF, las ik ooit op een aankondiging van dat

“springen-aan-een-elastiekje”.

Men had toen een viertal sessies zo rond september.

• Arthur

Deze dus

• Diny

Arthur hartstikke bedankt voor de foto,s dan weet ik hoe hij eruit ziet.de volgende ker dat we naar Kreta gaan wil ik er toch heen om hem zelf te bewonderen.Iedereen bedankt voor de informatie ik ben er erg blij mee.

Groet Diny