Griekse les

• K&A

Hallo beste prikkers.

wij wonen en werken zoals diverse van jullie al wel zullen weten in Analipsi op Kreta alwaar we een shop runnen.

wij zijn op zoek naar iemand die ons enige uren per week kan ondersteunen om de Griekse taal machtig te worden, wij willen dit graag doen vanuit het Nederlands en niet vanuit het engels wat veel gedaan word hier op het eiland.

Wij hebben er best wel veel belang bij omdat de aanloop van de lokale bevolking in onze shop groeiende is en wij ook in de winterperiode open zijn en we de grieken graag al is het in gebrekkig grieks te woord willen staan.

Als jullie iemand weten in onze regio of als er iemand is die in onze regio woont en dit wil doen stuur ons een E-mail

Uiteraard willen wij er een betaalbare vergoeding tegenoverzetten.

met een vriendelijke groet

Ans en Kees

• Sytze Vliegen

Ans en Kees,

Ik weet mogelijk iemand die jullie kan helpen. Mevrouw woont nu in Her. en heeft 15 jaar in Ned verbleven. Uur tarief nader over een te komen.

• Tom

Beste Ans en Kees,

Liesbeth Deturck van de Olivepress in Kritsa, vertelde mij onlangs dat ze een Griekse les ging opzetten.

Ze is een Vlaamse, die met een Griek samenwoont.

Jorgos spreekt alleen maar Grieks, dus ze is perfect twee talig Nederlands/Grieks

Waar in Analipsi zitten jullie ergens?

Groetjes

• Gradus

Ik weet wel iemand. Ze woont en werkt in Analipsi. Ik ga haar naam alleen niet zo hier zetten want dan draait ze me de nek om.

• K&A

Je kan me de naam ten alle tijden toch prive doormailen, anderen stellen ook via de privemail verdere vragen.

Groetjes Kees