Rotterdam/ Heraklion

• Natassa

Weet er iemand hoe laat de vluchten van Transavia op vrijdag vertrekken van Rotterdam naar Heraklion??

• wies

hallo toevallig denk ik dat ik het weet wy vertrekken van einhoven om 10 over half 5 en rotterdam is een half uur vroeger dus 10 over 4 wy gaan ook op een vrydag

• Natassa

Dank je wel Wies!

De reden is dat ik 8 aug. ff nog voor een weekje heen en weer wil om een paar optredens van Mixalis Tzouganakis mee te maken en op 8 aug. treedt hij in Xania op dus als de vlucht laat is dan ga ik dat niet redden dan maar de 9e in Rethymnon!

• patricia

klopt, om 16:10 vanuit r'dam vertrekken!

• GeNa

Al 4 weken lang vertraging van ruim 3 kwartier op de heenreis, en de reis terug 1 uur.

• Diny

Wij zouden on 17.10 vertrekken en dat werd 18.00 uur dus dat schoot lekker op .

groet Diny

• Natassa

Dus Eindhoven of Rotterdam maakt niks uit qua tijd dan, ach ja Transvertragina hè!

• Diny

Het vliegtuig kwam uit Eindhoven en dan Rotterdam. Op de terug vlucht eerst naar Eindhoven een uur uit het vliegtuig na een uur er weer in waren om 16.20 uur in Rotterdam en vandaar vertrok hij weer om 17.10 uur naar Heraklion.Dit was onze ervaring 14dagen geleden.

groet Diny

• Helga

Natassa, wat ben jij een bofkont;-) Ga heerlijk genieten van het optreden van Michalis, in Chania of Rethymnon, en als het kan maak wat foto's en laat dat op het prikbord zien en het hele verhaal natuurlijk hoe het was.

Kalo Taxidi en veel plezier.

Groet Helga

• Natassa

Hoi Helga, heb je hyves want je kan je bij zijn hyves aansluiten hoor! maar kijken kan ooker staat van alles op, wel helemaal naar beneden scrollen!

De site heb ik met toestemming van Michalis gemaakt, hij vindt het erg leuk dat zijn fans hier in Holland aan hem denken, ik ben zeker een bofkont want ik ben 21 mei in Athene ook bij een nachtelijk optreden van hem geweest, er waren maar 55 man bij aanwezig en het was SUPER!

http://tzouganakis.hyves.nl/?&pageid=83LS3EWA1XOOO4KO4

Veel luister/lees plezier.