Il Camino

• .....

14 juli zitten wij in il camino, noh andere mensen die er zitten?

kan iemand uit eigen ervaring wat over dit appartement vertellen?

mvg

• LAura biagotti

Hou je van kakkerlakken,mierennesten,konijnendrolletjes in je hotel kamer dan ben je op het juiste adres.Het zit overigens wel op een uitstekende locatie om elke dag brak uit je nest te komen.

Mvg Laurianos Biagotti

• Xander

Ah, dit klinkt als een chique 5 sterren acco met valet parking voor je quad.

• Inge

http://www.zoover.nl/griekenland/kreta/chersonissos/il-camino/appartement

Hier staan heel wat ervaringen bijeen.. Ze zijn niet allemaal zo geweldig blij met de accomodatie, maar je hebt al geboekt dus je kunt niet meer terug ben ik bang. Misschien een tip om de volgende vakantie eerst online even te checken..

Hopelijk heb je een geweldige vakantie met een mooi strand en leuke discotheken.. Een minder schoon appartement moet je dan maar even op de koop toenemen.

Fijne vakantie!

• Wilma

Beste…….

De reactie's van mensen die daar geweest zijn vallen wel mee.volgens ,,Vakantie ReisWijzer,,

De laatste reactie was van 2007, er kan in de tussentijd natuurlijk veel veranderd zijn.

By the way: heb je nog een naam? Of hebben we het nu tegen een spook…;)

http://www.vakantiereiswijzer.nl/vakantie/beoordeling/66826/il-camino/

• Sytze Vliegen

Wilma,

Sorry, maar ik had je iets hoger ingeschaald. Reageuren op een non-name?

Jammer; doet ook zeker afbreuk aan de vorige postings van uw hand. Hoe staat het hier met de geloofwaardigheid van de reageurders????

• Wilma

Een beetje last van de warmte? Je ziet ze ECHT vliegen he GEERT!

Oh ja, doe de groeten aan je vrouw Karla, dat zal ze leuk vinden

• Arthur

Geert verveelt zich, jij werkt echt om deze tijd

• argos

Ik ken alleen maar restaurant ‘il camino’ in Hersonisos en daar is niets mis mee. De appartementen daar boven heten ‘en plo’. In de winter hadden wij daar uitstekende ervaringen mee.