2 persoons slaapluchtbed meenemen?

• Karientje_82

Hai kreta prikkers,

ik wilde graag weten of iemand een 2 persoons slaapluchtbed van +/- 10 kilo zou willen meenemen naar Kreta (Rethymnon) voor mij. Hij is mooi ingepakt in formaat van een slaapzak/rugzak. Ik kom zelf op 17 juli aan en wil alleen handbagage meenemen en het zou fijn zijn als het er dan al is.

En mn volgende vraag was of iemand weet of 2 persoons slaapluchtbedden (behoorlijk comfortabele niet van die slappe dingen heel dicht bij de grond) te koop zijn in Rethymnon of in omgeving en als ja hoeveel ze dan ongeveer kosten.

alvast heel erg bedankt

• Xander

@ Karientje

Wil je mijn koffers voor me meenemen ?

Ik heb namelijk geen zin om te sjouwen, en als ik alleen handbagage bij me heb ben ik lekker vlug weg van het vliegveld…..

• Ine

dat is vast een grapje!!!

• Harry

eerst even kijken wat er in zo'n luchtbed zit !!

Zeg hiermee NIET dat vragenstelster enig kwaad in haar zin heeft, maar de vraag in Noord Afrika om de caravan mee te nemen naar Spanje kennen we misschien ook nog wel.

of: wilt u deze (te) grote knuffelbeer even meenemen tot daar (en daar is dan net door de douane), want ons dochtertje kan hem niet meer dragen……

• Karientje_82

wat onvriendelijk allemaal weer.

het gaat erom dat ik in juli alleen maar voor 6 dagen kom, maar dan in sept voor de rest van het seizoen. daarom stond er in de 2de helft van de vraag ook of een van jullie wisten of er misschien ergens een winkel is die ook zoiets verkoopt. maar ja niemand die daar iets lulligs over kan zeggen dus dan ook geen reactie op die 2de vraag.

ik heb wel eens advertenties hier zien staan waarbij dit soort dingen gevraagd werden om iets mee te nemen voor iemand dus vandaar deze post.

Als je niks vriendelijks of behulpzaam toe te voegen hebt…waarom reageer je dan in de eerste plaats? een beetje grappig lopen doen of zeggen dat ik drugs wil smokkelen vind ik echt kinderachtig.

het is geen luiheid ..het waren 2 oprechte vragen en ik vind het erg jammer dat er zo op gereageerd wordt.

\

• Sonia

Het kan natuurlijk zo zijn dat je met de beste bedoelingen dit berichtje plaatst. Maar je moet ook snappen dat je deze reactie krijgt. Wie neemt er nu een luchtbed mee voor iemand die wel gaat, maar alleen met handbagage wil reizen….. Ik vind het net een belgenmop.

• Tom

Die laatste vind ik pas aanstoot gevend!

• Xander

….. het gaat erom dat ik in juli alleen maar voor 6 dagen kom,…….

Oh, dus als je maar 6 dagen gaat is dat een prima reden om NIET je eigen luchtbed te willen sjouwen ? (En nog steeds lekker vlug weg te zijn van het vliegveld omdat je alleen maar handbagage bij je hebt !!!)

Zal wel aan mij liggen, maar zo'n onzin vraag heb ik zelden eerder gehoord.

Overigens, van die stevige donkerblauwe luchtbedden met zo'n velourachtige bovenzijde heb ik wel eens bij de Lidl in de aanbiedingsbakken zien liggen. Alex Pak (Heraklion en Chania) heeft ze dacht ik ook. Prijs weet ik niet meer.

…..maar ja niemand die daar iets lulligs over kan zeggen…….

Oeps, wacht effe, nu schreef ik volgens jou iets lulligs……

• Karientje_82

Xander ik snap je laatste zin niet helemaal. 'maar ja niemand die daar iets lulligs over kan zeggen…….

Oeps, wacht effe, nu schreef ik volgens jou iets lulligs'.

dat klopt niet helemaal als reactie op mij maar ja miscommunicatie komt hier erg vaak voor is al gebleken.

maar ik vind het juist heel fijn dat je hebt gezegd waar je die luchtbedden zou kunnen vinden. heel erg bedankt. zo kan het dus ook.

ik bedoelde trouwens dat ik maar 1 handbagage bij me kon nemen…natuurlijk heb ik ook echte bagage bij me..hierdoor kan het luchtbed niet meer mee…

zo jullie hebben jullie lolletje en uitkafferingen tegen iemand voor de dag weer gehad…en ik weet eindelijk na 6 zinloze berichten een antwoord op mijn vraag waar je die dingen kunt kopen…iedereen blij.

• Wilma

,Karientje zei.

,ik bedoelde trouwens dat ik maar 1 handbagage bij me kon nemen…natuurlijk heb ik ook echte bagage bij me..hierdoor kan het luchtbed niet meer mee…

,,

,,zo jullie hebben jullie lolletje en uitkafferingen tegen iemand voor de dag weer gehad…en ik weet eindelijk na 6 zinloze berichten een antwoord op mijn vraag waar je die dingen kunt kopen…iedereen blij.,,

DIT had je OOK gelijk kunnen zeggen!! dan had je deze ,, zinloze berichtjes niet gekregen

Dus eigenlijk heb je er zelf om gevraagd…