Gezocht: Nederlanders die op Kreta wonen

• Arthur

En ook die in Belgie wonen, vooral in Belgisch Limburg wonen er genoeg. De streek rond Maasmechelen.

• Arthur

Oja en wij over 2 jaar

• Patrick van Zundert

Robertakis schreef:

>

> Hallo

>

> Lijkt me een goed idee.

>

> Laat die lijst maar komen

>

> Groeten

Kun je mij je e-mailadres even doorsturen? Het mijne is kreta@startpagina.nl

Mvg,

Patrick

• Patrick van Zundert

Bart schreef:

>

> Nou Patrick ik denk dat je het nog interessanter kunt

> maken…!

>

> Want in dat kader zou het ook boeiend zijn om kennis te nemen

> van de ervaringen van Kretenzers die in Nederland wonen en/of

> werken.

Dat is leuk als tweede project. Goed idee!

• kreta.startpagina.nl

Zojuist heb ik de vragenlijst verstuurd naar een vijftal mensen van wie ik wel een e-mailadres kon zien.

Van een groot deel van de mensen die gereageerd hebben, heb ik geen e-mail adres. Ik wil deze mensen verzoeken een e-mailtje naar mij te sturen (via kreta apestaartje startpagina.nl) of de vragenlijst via deze link te downloaden:

www.steden.net/vragenlijst-kreta.doc

Het is een Word-document.

Daarna kun je de lijst invullen en terugsturen, samen met een foto van jezelf. Indien je echt niet in beeld wilt met je gezicht, dan kun je een foto toesturen waarvan jij vindt dat deze thuishoort bij het artikel.

Alvast heel erg bedankt en ik hoop op een leuke serie artikelen.

Ze komen op http://vakantie.paginablog.nl by the way, dat had ik nog niet gemeld op het dit prikbord.

Met vriendelijke groet,

Patrick van Zundert

• Klaas

Hoe uitgebreid wil je dat we antwoorden Patrick ;) Met superlange antwoorden of kort en bondig?

• Patrick van Zundert

Klaas schreef:

>

> Hoe uitgebreid wil je dat we antwoorden Patrick ;) Met

> superlange antwoorden of kort en bondig?

Wat je zelf wilt. Er zullen ongetwijfeld vragen zijn waar je een kort en bondig antwoord op wilt/kunt geven en vragen waar je mogelijk wat dieper op in wilt gaan.