Gezocht: Nederlanders die op Kreta wonen

• Patrick van Zundert

Voor “mijn” weblog wil ik deze zomer aandacht besteden aan Nederlanders die op Kreta wonen en werken. Leuk om de Nederlanders hier te laten weten hoe het nou is om op Kreta te wonen en ik denk zeker om te lezen hoe verschillend de ervaringen zullen zijn.

Wie wil er mee doen?

Ik stuur degenen die mee willen doen een korte vragenlijst toe die ingevuld kan worden. Als je na ontvangst van de vragenlijst je alsnog terugtrekt, geen probleem. Alles is geheel vrijblijvend.

Iedereen krijgt een eigen artikel op het blog en het zal ook vermeld worden in de nieuwsbrief van http://kreta.startpagina.nl

Bij elk artikeltje heb ik een foto nodig van de betreffende persoon (of zijn zaak als hij die heeft). Als dank mag je als laatste onderdeel van het artikel reclame maken voor jezelf.

Wie mee wil doen mag zich opgeven via dit prikbord of via e-mail naar mij. Wie durft?

• K&A

Hallo Patrick

Stuur maar op die vragenlijst, ben voor de tweede maal op Kreta om te wonen en werken wil graag meewerken ook mijn vrouw vind het leuk dus stuur maar op

Groetjes Ans en Kees

• Ella

Leuk idee Patrick, ik doe mee.

Gr Ella

• Pat

Beste Patrick,

Lijkt me een heel leuk idee, op deze manier ontstaat er meteen de mogelijkheid om Kreta pas echt goed te leren kennen. Zelf woon ik hier reeds 7 jaar, en denk Kreta “best” wel te kennen. Ik weet zeker dat er voldoende reacties zullen volgen op je voorstel. Op mij kan je alvast rekenen.

Vriendelijke groet,

Pat.

Kreta.

• Klaas

Stuur maar door, leuk!

• Max

Beste Patrick,

Lijkt ons een leuk idee, stuur maar door !

Gr Judith & Max

• Arjan en Menno

Hallo Patrick,

Wij Menno en Arjan wonen en werken op Kreta in het gezellige dorpje Analipsi, op 5 km van Chersonissos.

Wij hebben daar een eigen zaak, zie ook www.ziggy-crete.eu

Als je de vragenlijst opstuurt zullen we die invullen.

Succes met je Blog,

Arjan en Menno

• Piet

Ongeveer hetzelfde heb ik indertijd ook willen doen voor mijn website.

Heb oproepen geplaatst voor mensen die hun verhaal over hun werken en wonen op Kreta voor de camera wilden vertellen maar helaas zonder resultaat. Maar ik zie dat je al diverse reakties hebt gekregen. Veel succes met je plan Patrick.

• Patrick van Zundert

Zo, dat zijn al veel toezeggingen. Super!

Moet het lijstje vragen nog maken, zal hier aangeven wanneer ik verstuur. Zal een dezer dagen zijn.

Alvast bedankt.

• Robertakis

Hallo

Lijkt me een goed idee.

Laat die lijst maar komen

Groeten