prijzen

• Andre

Helemaal met Xander eens, alleen doen we er met zijn allen toch niks aan. ook ik doe mijn “boodschappen” bij de kleine supermarkt op de hoek ook al ben ik dan wat meer geld kwijt het maakt me niet uit zolang dat winkeltje maar blijft bestaan.

En Sytze….. Ik begrijp het heel goed alleen voor de vraag van Jos is alles voor de “nederlander” nog prima te betalen.

Gr Andre en misschien tot ziens ( heb je een cafe of zoiets? kom ik wel een lekkere mythos bij je drinken)

• Arthur

Andre jou kratje mythos, diverse wijnen, ouzo, metaxa, fetta, kalamata's (olijven) enz.is bij de griekse groothandel in Aken goedkoper als in Griekenland.Heb het geluk dat we vlak bij wonen.

Dit najaar gaan we naar weet het nog niet maar wel weer losse vlucht en dan de acco bij de eigenaar, zo komt er tenminste iets bij de Grieken en niet bij de wurgoperators.

• Jos

Beste André

Ik maak uit je reactie op dat je denkt dat ik een Nederlander ben. Niks is minder waar. Ik ben een rasechte Belg! Ik stelde de vraag enkel maar omdat ik hoorde dat de prijzen énorm gestegen zijn in Kreta. Dat is dus overal zo. Ik kom al jaren in Hongarije en ook daar zijn de prijzen gevoelig omhoog gegaan. Alleen… voor ons is dat niet zo dramatisch, maar voor de mensen daar is dat andere koek. Ik denk dat ik er in september een paar drankjes meer gaan drinken. Want gastvrijheid en vriendelijk kan je toch niet in euro's uitdrukken. En daar hebben we hier in onze goede landjes misschien wat te kort aan.

Groetjes

Jos

• Andre

Hoi Jos,

Ik denk eigenlijk niet in Nederlander of Belg of Griek of wat dan ook vind ik niet zo belangrijk. Maar je hebt groot gelijk met je gastvrijheid en vriendelijkheid daar kan/wil ik wel wat extra's voor betalen.

Ik zal er in september ook een paar extra drankjes op nemen.

Prettige vakantie Jos

groeten Andre

ps dat je belg bent duurt niet zolang meer als het aan bepaalde mensen ligt en ben je ook “gewoon” nederlander ;-)

• Andre

Das goed nieuws Arthur, 2 kratjes graag daar red ik het wel even mee ben er nl. erg zuinig op.

ps heb je het adres van die groothandel + de prijs van een kratje misschien is het dan de moeit waard voor mij om naar aken te rijden.

Gr Andre

• GvE

Hoi Andre, ik geef het adres wel even aan jou door, heb het namelijk ook van pappous.

Maar die is op dit moment denk ik druk met de Camel Trophy :D

Mythos 0.33L €0.65

www.elfo-ac.de

• Andre

Mijn dank is groot :-)