aquapark

• Marloes

Wij gaan naar Rethymnon begin september.

Welk (goed) aquapark ligt daar in de buurt? Ik weet het, die vraag is eerder gesteld maar ik krijg er niet echt duidelijkheid in wat nou een beetje in de buurt van Rethymnon ligt, mijn oriëntatie mbt dit soort dingen is 0 op het moment..

Alvast bedankt,

Groetjes,

Marloes

• Tom

Het meest bekende aquapark ligt bij Hersonnisson, ongeveer 1.5 a 2 uur rijden naar het Oosten een half uur voorbij Heraklion, (dat licht in het midden en daar land je hoogst waarschijnlijk)

www.starbeach.gr

Er schijnt er ook een (kleine) te zijn in de buurt van Chania, maar dat ken ik niet.

Chania licht ongeveer een uur naar het westen.

ik hoop dat je hier wat meer aan hebt

• Marloes

Dankjewel Tom, we zullen eens kijken.

Over Starbeach heb ik veel gehoord, zowel negatief als positief.

Maar 't gaat vast goed komen!

Groetjes!

• Mieke

Er is er ook een nabij Rethymnon, ik dacht in Platanias. Ik ben er nooit geweest, dus ik kan het niet aanprijzen of afraden. Het werd ons door vrienden aanbevolen.

Ik dacht dat de toegangsprijs 6 euro per persoon was. Je kan er in een zwembad zwemmen maar ook in zee. Drankjes voor de kinderen zouden gratis zijn.

Helaas weet ik de naam niet en ook geen adres… even rondvragen, er is vast wel iemand die het je kan vertellen daar.

• Petros

Onder Chania, in the wonderful west, ligt dit aquapark http://www.limnoupolis.gr/