internetprofider

• chantal

Hallo,

wie weet een goede internetprofider en waar kan ik het beste informeren,als we daar zijn.

Zitten in de buurt van panormo/ rethymon.

alvast bedankt.

groetjes chantal.

• K&A

Hoi Chantal

Gewoon via de OTE ik heb het net zelf helemaal gedaan en een perfecte draadloze verbinding is nu 1 maand online geen enkele storing en ook de laagste snelheid geeft voldoende mogelijkheden en is al redelijk snel

Je hebt trouwens altijd een telefoonlijn van de OTE nodig, en ook dat is kinderlijk eenvoudig zelf te regelen, je hebt alleen een belastingnummer nodig, en laat je door andere verder niets wijsmaken dat je huurcontracten, verblijfsvergunning enz nodig hebt is allemaal totale onzin het enige wat je moet hebben is een belastingnummer.

Het installeren kost nog geen 5 minuten, als je nog meer info nodig hebt mail je maar krijg je kosteloos al het advies wat je nodig hebt.

met een vriendelijke groet.

Kees

• Henk

Kees,

Daar sluit ik mij helemaal bij aan.

Uitstekende service bij OTE en direct internet van de bron. Ook de WIFI modem, uitstekend materiaal en standaard voorzien van beveiliging.

Wij hebben een 2 Mbps lijn over ISDN en dat is ruim voldoende.

Groet,

Henk

• Xander

voor net geen 30 euro heb je een 24 Mbit verbinding incl telefoon, voor 16,50 heb je de langzaamste versie: 1 Mbit. Kost 16,50 incl telefoon.

Da's allemaal niet duur !

• chantal

Hartelijk bedankt voor de informatie.

Alleen nog 1 vraag, ote is ook in perame, als ik dan de telefoonaansluiting heb waar kan ik dan het beste voor het internet zijn?Sorry niet veel verstand van adsl enz.

groejes chantal.

• Xander

Ook bij de OTE zou ik zeggen. OTE heeft toch wel de beste internetverbindingen in GR. En, ze ijn helamaal niet zo duur.

• chantal

Bedankt voor de informatie.

jassas chantal