Nederlandse school Kreta

• Pat

Hoi allemaal,

Ik weet niet of het toegelaten is om hier een oproep te plaatsen, ben pas sinds kort een prikbord gebruiker. Moest ik hiermee een fout maken dan verontschuldig ik mij nu reeds voor het verkeerde gebruik en kan er mij misschien iemand naar de juiste “plek” doorverwijzen. Waar gaat het om: Op kreta hebben we ook Nederlandstalig onderwijs. ''Onze school bevind zich in Piskopiano, dit onderwijs wordt deels van subsidie voorzien vanuit Nederland. De kinderen volgen drie uur per week lessen op de school. Om onze bibliotheek aan te vullen zijn we op zoek naar mensen die ons eventueel Nederlandstalige boeken, kinderboeken, Donald Duckjes, stripverhalen willen toesturen. Alle leesmateriaal is meer dan welkom, ik ben jullie reeds bij voorbaat dankbaar. Mochten jullie vragen hebben over verzending of wat dan ook, post even een reactie hier (als dat kan? ) of mail me even.

Met vriendelijke groet,

Pat

Kreta.

• Sanne

Beste Pat,

Op internet heb ik inderdaad gelezen over de Nederlandse school daar! Mag ik vragen door wie de lessen worden gegeven? Het lijkt mij zelf namelijk geweldig om dat te doen! Wat zijn de vereisten? En zou je me op de hoogte kunnen houden van eventuele vacatures?

Hartelijke groet!

Sanne