Hoi Jenny,
Was leuk je even weer te zien op Kreta, bij ‘'thuiskomst’' groeten aan de big man Gunther en je moeder. En jeetje: wat is die zoon van jullie een bink aan het worden.
Groetjes,
Pat,
Kreta.
Jerry,
Misschien leuk om te weten: Ik woon reeds 7 jaar op Kreta, (permanent dus) heb hier een eigen bedrijf. Spreek de Griekse taal, en heb het hier ontzettend naar mijn zin. Wat Jenny betreft: Zij heeft hier enkele jaren gewerkt en gewoond en is een heel goede vriendin van me. Ik ben een beetje verbaasd hoe mensen met elkaar omgaan op dit prikbord. Sta me toe het vrij laaghartig te noemen, ik ging ervan uit dat het de bedoeling was om mensen langs dit kanaal hulp te bieden waar mogelijk. Waarschijnlijk heb ik mij daarin zwaar vergist. Aan die mentaliteit of denkwijze van een bepaalde groep mensen hier op het prikbord kan ik niets veranderen, daar heb ik geen behoefte aan trouwens. Ik zou zeggen ga lekker jullie gang om de spot te drijven met anderen, laat je lekker gaan joh, geniet ervan zolang het kan. Het is een geweldige manier om je eigen tekortkomingen te verbergen.
Met vriendelijke groet,
Pat.
Kreta.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?