Welk waterpark?

• Bas

Bij een vakantie aan de middelandse zee hoort uiteraard een dagje waterpark. Nu kom ik er in de buurt van ons verblijf (koutouloufari) een aantal tegen.

Welke is het leukt qua glijbaanattracties e.d. en welke is het makkelijkst te bereiken met bus o.i.d. Aqua Splash of Watercity.

Nog meer tips om leuke plekjes te ontdekken. Heb 3 dagen een auto gehuurd voor komende week, ga zondag weg.

Alle tips zijn welkom!! Alvast bedankt

• lucy

Vorig jaar hebben wij meen ik Aquaplash (net even in het binnenland ter hoogte van Chersonissos) bezocht. Dit is een van de oudste waterpretparken vlgs mij.

Wij en vooral onze zoon van toen 12 vond dit een erg leuk park.

Watercity is nieuwer, maar wel vergelijkbaar, misschien iets kaler.

Volgens mij kun je ze heel goed op internet vinden, ff googelen!

Denk dat beide per bus, zeker georganiseerd via excursie goed te bereiken zijn.

Wij vonden aquasplash in ieder geval leuker en spectaculairder dan het park nabij Chania!

Het binnenland is zowiezo mooi, verder ken ik deze kant niet zo goed, wij zaten meestal in het westen of zuidwesten.

Veel plezier alvast!

• mysteriousgirl601

bas ik hoop dat je m"n email hebt ontvangen.mvrgr

• Nancy

Hallo,

Afgelopen mei ben ik naar Aquasplash geweest. Het was een leuk en gezellig waterpark midden in een soort vallei. Via een excursiebureautje in Analipsi zijn we naar het waterpark gegaan, maar het is ook zeker te bezoeken met de bus/taxi.

In het park zijn gave glijbanen, ik heb begrepen, dat de glijbanen in Watercity een tikkeltje “enger” zijn en dat het daar ook drukker is. in Aquasplash krijg je bij binnenkomst een papieren wristband, je kan met deze band je versnaperingen e.d. kopen, bij het verlaten van het park reken je boven bij de kassa af.

Goed insmeren!!!!

Veel plezier,

Nancy