Beste Bart, lees de vraag nu eens goed de manier waarop deze geformuleerd is roept alleen al vraagtekens op sorry hoor maar als je notabene op Kreta gewoond hebt, je hebt er vrienden wonen je kan met een bustransfer mee maar dat doe je niet omdat je bang bent dat de chauffeur de verkeerde afslag neemt, je er eigenlijk zelf vanuit gaat dat er geen betrouwbare taxichauffeur op Kreta rond rijd noem maar op dan vraag je ook om dit soort reacties.
op een gegeven moment zegt de dame weer in een antwoord ik ben er toevallig niet van gediend dat er ongevraagd aan me gezeten word of iets in die strekking.
en als je dan al zo bang bent, waarom dit dan niet overbrengen naar je vrienden die kunnen dan toch iets voor haar op touw zetten.
Deze dame gaat er vanuit dat alle Griekse mannen gevaarlijk, slecht intimiderend of noem maar op, gaat ze wel eens in Nederland de straat op waar je als vrouw door knaapjes van 12 a 13 jaar belaagd word en als je niet oppast in elkaar geslagen word en zeker niet alleen door de buitenlanders die alleen in Nederland wonen.
Nee beste Bart er zullen ongetwijfeld lamzakken tussen de grieken lopen die lopen overal, mevrouw zal vanuit haar verleden misschien wel slechte ervaringen hebben dat weet ik niet maar laat ik je mededelen dat mijn beste vrienden Grieken zijn, ja er is er 1 bij die als het moet zijn eigen familie oplicht of een poot uitdraait maar hij gaat ook door het vuur voor ze en voor mij dat kom je in Nederland zelden meer tegen
Waarom denk je dat ik terug ben op Kreta waar ik zwaar belazerd ben door NEDERLANDERS omdat wat deze mevrouw aanhaald in Nederland schering en inslag is.
Heb nog een goede raad voor haar gewoon lekker thuis blijven.
en de antwoorden hebben niets met het niveau te maken wel met de manier van vragen stellen
Fijne nacht verder