de natuur tweede helft september

• Pol

Ik wil graag ik kontakt komen met mensen die in de tweede helft van september naar Zuidwest Kreta zijn geweest om te wandelen. Mijn vraag is of de natuur in die periode nog mooi is of dat het helemaal verdord is na de zomer. Ik begin in Chania te lopen en dat naar het westen en zuiden.

• Andre

Alles is bijna verdord alleen waar gewaterd wordt is het nog wat groener. In sommige dalen daar bloeit de oleander gestaag door. maar het dorre in de natuur heeft ook zeker zijn charme!

Gr Andre

• Arthur

Nou Andre dat is in het oosten vaak zo maar niet in het westen en zuid westen of vind je dit dor?? Omgeving Mirthios Plakis

• Andre

Nee Arthur ik vind je eerste foto zeker niet dor :-) maar zoals ik al zei, waar gewaterd wordt is alles mooi groen maar anders heb je toch vaak dit:

• pol

Hartelijk dank voor jullie berichten. Erg mooie foto's trouwens. Ik heb toch besloten om in mei volgend jaar te gaan en komende september naar Noord Italie. Heb zulke mooie herinneringen aan Kreta in mei dat ik niet teleurgesteld wil worden. Met vriendelijke groet, Pol