nieuwe vriendjes

• K&A

Toen wij nu bijna twee maanden geleden opnieuw op Kreta arriveerden om daar te gaan wonen en een shop te runnen vroeg mijn vrouw of ik voordat we druk met de shop zouden zijn wat planten op de veranda en de tuin wilde zetten zo ook in een grote bloempot.

zo gezegt zo gedaan en bijna had ik een 5 voudige moord gepleegd omdat toen ik even in de pot keek er een poes in lag met 4 jonkies ik denk amper een week of twee oud.

Uiteraard mama en de kids met rust gelaten en op een gegeven ogenblik sleepte mamma de kleintjes ergens anders naar toe, sindsdien geen spoor meer van ze tot gisteravond mama incl. twee overgebleven kleintjes zich nestelde in een hoekje van ons terras.

we hebben er nu dus een koppeltje vrienden bij helemaal sinds mijn vrouw wat te eten en drinken heeft neer gezet.

Eigenlijk een symbool voor onze terugkeer nieuw begin voor ons en een nieuw kattengezin vond het wel aardig om te vermelden.

hieronder een fototje van het gezinnetje

fijne dag verder

• Wilma

Leuke foto:)

Hopelijk vinden jullie nu beter jullie draai in Kreta dan de 1e keer.

veel succes.

• Andre

Hij is leuk :-)

En waar is de nieuwe shop en wat verkoop je?

Gr Andre

• K&A

nee nee Andre geen reclame hier op het prikbord, ik woon in Analipsi

zou zo zeggen als je op kreta bent loop door het dorp en je vind het vanzelf

fijne dag verder

• Andre

Je kan me natuurlijk ook even mailen, want er zijn zoveel winkeltjes daar en ben gewoon benieuwd wat voor soort winkel het is. Ik heb namelijk ook 2 winkels hier in nederland

Gr Andre

• Diana

Leuke foto, van die poesjes, hou je ze??

En reclame maak je niet, als er iemand naar vraagt.

Ik ben in de winkel geweest bij Ans en Kees voor the Haven (dierenasiel), zij helpen ons mee te promoten en hebben een donatiepotje op hun toonbank staan.

Ze hebben een byouterie zaakje, met allemaal mooie kettingen/armbanden en heel veel meer. Je vindt ze zo een winkel met heel veel frisse/opvallende kleuren.

En ben je teveel met je vriendin in gesprek (net als ik) en je rijdt er voorbij, gewoon vragen naar Ans en Kees.

Succes nog verder met de verkoop en ik mail je over die markt, hebt ze voorgesteld, maar je woont er zelf siega siega avrio.

Groetjes Diana

• K&A

Hallo Diana

een kattengezin valtvaak redelijk snel uit elkaar, en vaak zie je ze na een poosje nog zelden terug, maar op dit moment is het vooral feest in de avond met die twee kleine katjes, uitgerust in de schaduw overdags want het is overdags boven de dertig graden en bijna windstil en totaal onbewolkt zijn ze in de late avond als we thuis komen rond 10.30 a 11 uur erg levendig en speels erg leuk om te zien, en wat ons betreft mogen ze in de buurt blijven hoor.

afgelopen week nog een aangereden poes op laten halen door de petshop in hersonisos heeft het helaas niet gehaald.

de mail zie ik wel komen we hebben op dit moment een 7tal aanmeldingen we kunnen nog wel enkele orginele handwerkers er bij hebben, hebben in de avond ook leuke live muziek voor enige uren en onze overbuurman Jorgos maakt een klein barretje op het terrein in de avond.

fijne dag verder

Ans en Kees

• K&A

Hallo Andre

Diana heeft je vraag al beantwoord rest mij alleen nog om even te vermelden dat de armbanden en kettingen uniek van ontwerp zijn en allen handgemaakt van de beste kwaliteit en materiaal keuze.

We hebben twee ontwerpers in dienst die allen voor onze shops werken, er zijn namelijk op dit moment 4 shops de vijfde komt eraan.

fijne dag verder

• Andre

Dank je!

Een van onze winkels heeft ook byouterie te koop alleen wordt dat niet zelf gemaakt. Ben wel benieuwd hoe het eruit ziet. Ik denk dat we nog wel even langskomen daar. We zitten de eerste 2 weken van september op Kreta. tot ziens en goede zaken

Gr Andre