Op zoek naar een leuke plek op Kreta

• Karin

Hallo,

Wij willen volgend jaar in mei graag naar Kreta gaan. Maar wij hebben altijd al het idee gehad dat het heel erg toeristisch is. Dat willen we dus eigenlijk niet.

We zijn dus op zoek naar een rustige plek.

Maar onze ouders willen ook graag mee. Mijn schoonvader is net 80 geworden en kan die lange einden niet meer lopen. Het moet dus ook niet op een heuvel liggen. Bovendien willen we eigenlijk wel drinken bij het eten. En dan kan je beter een beetje dicht bij het centrum zitten. Dus op ongeveer 1 kilometer.

Verder is het belangrijk dat er een zwembad bij het complex zit en we willen ook het liefst een appartement of studio.

Wie weet een leuke plek op Kreta waar het dus niet al te druk is. Waar ook een zwembad is en waar we dus gemakkelijk in het centrum van het dichtsbijzijnde plaatsje kunnen komen. We willen namelijk ook niet elke keer met de taxi. We zijn wel met z´n 6-en dan he.

Alvast bedankt voor de informatie.

Karin

• Karin

Ik was nog vergeten te vermelden dat er eigenlijk ook wel iets te doen moet zijn in het plaatsje. Wij zaten zelf te denken aan Chersonissos, maar dat is natuurlijk wel meteen een van de meest toeristische plaatsen van het eiland.

• Arthur

Cretan Family in Malia mooi zwembad prachtige app en heerlijk eten in hun eigen restaurant. Dit is zeker in mei een aanrader alles groen en rustig.

• Albert

Hallo Karin,

Kijk eens op www.vakantieopkreta.com

met.vr.gr.

Albert

• christel

Hi Karin,

Mijn ouders zijn naar het Zephyros Beach Hotel in Stalis geweest. Hier zit je in een hotel op basis van HP met zwembad, super kamers en vlak in het centrum van Stalis. Strand is op 100 meter. Omdat de kamer aan een hofje liggen heb je ook geen last van lawaai. Echt een aanrader. Zij hebben dit geboekt via D- Reizen.

Veel succes.

Gr. Christel

• Pieter

Als je een redelijk appartement zoekt met zwembad,moet je eens in de gids van nekkerman kijken .Wij komen al wat jaren op kreta,en gaan dan naar het plaatsje Adelle,dat ligt 8 kilometer van rethymnon..het appartement heet Jo-An Beach.en als je niet ver kan ,of wil lopen om te eten en drinken aan de overzijde van het appartementeen prima zaak.

Veel plezier op Kreta…

• Pieter

Verhip, is er nog een Peter met een cable.wanadoo account in de zaal?

Hoe het ook zij, ik heb voornoemd berich niet geschreven.

• Pieter

Pieter schreef:

> Verhip, is er nog een Peter met een cable.wanadoo account in

Eh ik bedoel natuurlijk Pieter (en dus niet Peter).

• gaabz

Beste Karin,…

Kijk is op interfact travel,…daar is in Mirtos een Accommodatie die helemaal aan jullie eisen voldoet!

Villa Kastro!!! Erg leuk, ben er zelf 2x geweest nu.

Groet,

Gaabz

• Annemarie

kijk eens op www.elizawashere.nl ! Erg leuke en authentieke hotelletjes.