Eerste maal Kreta

• Ruud

Kan iemand me zeggen waar we heen moeten om op deze veertien daagse zoveel mogelijk te zien.Het moet er natuurlijk ook 's avonds een beetje gezellig zijn,winkeltjes,bars,

restaurants en in de buurt de nodige bezienswaardigheden natturlijk. Strand is geen must.

• Ron

Ik ben benieuwd naar de reaktie's Ruud.

Wij gaan nl ook voor het eerst naar Kreta.

Het plaatsje is alleen niet zo groot dus zal wel wat met de taxi of bus worden.

En ik ben beniuewd wat voor excursies er zijn. Het zal zeer zeker wat met een boot worden want dat vinde we el leuk en voor de rest zie ik het wel.

Ron

• Carin

Wij zijn in 2006 voor het eerst op Kreta geweest. Het was een last-minute en er was alleen nog een appartement beschikbaar in Koutouloufari. Wij hadden er nog nooit van gehoord, maar het heeft onze verwachtingen overtroffen. Gevolg is dat we in september 2007 en mei 2008 weer die kant op zijn gegaan. Kortom: wij persoonlijk zijn helemaal weg van Koutouloufari! Het is een klein bergdorpje met ontzettend leuke restaurantjes, vele met uitzicht over Chersonissos en de zee, mooie winkeltjes en een zeer gemoedelijke sfeer. En wil je toch een avond de drukte in… de heuvel aflopen en je zit in het bruisende Chersonissos.

Vanuit Koutouloufari/Chersonissos zijn er genoeg excursies te doen en met de auto of scooter kun je leuk rond touren.

Succes met je keuze!

• Arthur

Waneer ga je en hoe oud ben ?? Als je midden in het seizoen gaat vergeet dan Sexonisos en Malia, daarna hebben we tips genoeg om op Kreta een mooie vakantie te vieren zonder vechtende en lallende zuipschuiten.

• Bart

Pffffffffff………!

• Ruud

Bedankt alvast voor de reacties.

Wij gaan normaal gezien rond 7-8 oktober en willen ongeveer 14 dagen verblijven.

• mysteriousgirl601

carin ik ben het met je eens,voor ons wordt het “het 15 de jaar”Koutuloufari,ondanks dat het een klein dorpje is,kunnen we er maar niet genoeg van krijgen.mvrgr

• Carin

15 jaar! Dat zegt genoeg over hoe leuk het daar is. ;-) Ik denk ook dat wij volgend jaar (of misschien wel al in september als het weer in Nederland slecht is) toch weer die kant op gaan.