Mooi huis Gonies Kreta te koop

• guus

Hallo,

Nou ik ben blij dat mijn huis jullie zoveel gesprek stof geeft en bedankt voor alle leuke reacties.

Toch effe een aantal dingen recht zetten:

Je kunt Gonies vanaf 2 manieren bereiken

a Malia-Stalis 17 km

b Vanaf Chersonisos 12 km

Er komt zelfs 1 keer per uur een bus.

Vraag me af hoeveel van u van het strand zijn afgeweest het is nl een erg mooi eiland.

Ten tweede de aantal m2 van het huis de makelaar hheeft niet de nieuwe badkomer meegerekend. wc douche en wastafel.

Ten derde je moet er nog een etage op zetten of een dakterras. Wat mogelijk is.

De overige huizen in de omgeving zijn ruim het dubbele het leuke is juist dat je met het over gebleven geld echt iets leuks kan doen.

Tenslotte Efgaristo poli en ziga ziga

• guus

Kali spera Ella

Toch effe een aantal dingen recht zetten:

Je kunt Gonies vanaf 2 manieren bereiken

a Malia-Stalis 17 km

b Vanaf Chersonisos 12 km

Er komt zelfs 1 keer per uur een bus.

Vraag me af hoeveel van u van het strand zijn afgeweest het is nl een erg mooi eiland.

Ten tweede de aantal m2 van het huis de makelaar hheeft niet de nieuwe badkomer meegerekend. wc douche en wastafel.

Ten derde je moet er nog een etage op zetten of een dakterras. Wat mogelijk is.

Ik hoop hiermee antwoord te hebben gegeven op uw opmerking.

Groet,

Guus

Ella schreef:

>

> Guus, als je wilt adverteren (op pagina's waar het mag) kijk

> dan even de papieren na voor de juiste oppervlakten !

> Huis 52 of 60 m2 ?

> Plot 75 of 85 m2 ?

> Afstand tot zee 17 of 10 km ?

>

> Dat maakt nogal wat verschil op zo'n klein “huisje”.

> Je kunt het nooit mooier maken dan het is, de koper komt toch

> kijken !

>

> Succes, Ella

• guus

Haha

Eindelijk geen negatief Nederlands bericht dank je!

Groet,

Guus

• Wilma

Ja hoor Guus, Je hebt je reclame EN aandacht (wat je toch wilde!! ) nu wel ruimschoots gehad, geen dank;)

Wat had je nu werkelijk verwacht??, dat er nu honderden zaten te trappelen om zo'n krot te willen kopen? Dat geloof je toch zelf niet!!

Je advertentie was NIET eerlijk!!

,,U bent binnen 15 minuten aan zee ,, Ja met de auto mischien maar zeker niet lopend!!! maar dat staat er niet bij!

Uniek huis zei je!! Ja uniek is het, want het IS geen huis!!

,, Mooi huis Gonies Kreta te koop zei je ,, laat ons niet lachen!! Het IS een krot!!

EEN SCHUUR waar je dieren niet eens in laat overnachten.

• Nancy

Ik snap best dat je er van af wilt :)

• Diana

Ik vind dit huisje wel wat hebben, ons huis zag er indertijd slechter uit. Je moet door bepaalde elementen heen kijken.

Jammer dat sommige mensen dat niet kunnen.

Heel veel succes, ik heb al een oud huis in Malia.

Mijn huiskamer zag er slechter uit.

En dit is het geworden, deur eruit, verfje, vloer etc.

Maar zoals ik al zei, je moet er doorheen kijken.

En Guus die ken ik niet.

Groetjes Diana

• Diana

Voor diegene, die het leuk vinden

De slaapkamer voor:

Dit is na:

Zoals ik al zei kwestie van het er doorheen kijken.

Mijn man zag het helemaal niet zitten, ik was helemaal verliefd en zag wat het al kon worden.

Nu dat het al een aantal jaren klaar is, is hij er ook heel blij mee.

• guus

Hallo Diana,

Daxi

Tja dat is precies wat ik bedoelde en in ieder geval voor deze vraagprijs kan je er met je bespaarde geld er een paleis van maken. Er een nieuw huis opzetten De plot ernaast is b.v. ook te koop. Maar heeft geen gas water en licht (heb ik wel). Maar Nederlanders vinden het duidelijk moeilijk om hun fantasie op een huis los te laten en kopen blijkbaar liever voor het 10 dubbele een prefab woning. (netjes) Deze woning staat al 100 jaar en over 100 jaar staat hij er nog steeds alleen de muren zijn al 1,5 meter dik! In iedergeval bedankt voor wat Griekse zonnigheid en optimisme.

Groet uit regenachtig Nederland,

Guus