jonge kinderen

• anne

Hallo,

Heb vanmiddag een weekje chersonissos geboekt. Ga met mijn dochtertje van bijna 4. Alhowel we ons zeker op het strand en starbeach zullen vermaken ben ik benieuwd of er nog andere echte aanraders zijn met jonge kinderen?

In ieder geval alvast bedankt,

groetjes Anne

• mathijs

starbeach is genoeg te doen voor jonge kinderen.

en als supertoerist met het treintje rond(erg leuk voor kinderen)

• Andre

Aquarium is ook wel leuk voor de kleine. 1 x entree betalen en je mag de rest van de vakantie elke dag 1 x naar binnen :-)

http://www.aquaworld-crete.com/

• anne

Hartelijk dank voor de reacties.

Zekers dat we op zijn minst 1 x superstoer met de trein gaan ;)

En aquaworld kan denk ik wel op een kort dagelijks bezoekje van ons gaan rekenen. Zoals veel kinderen is mijn dochtertje ook dol op dieren. Van de tv kent ze al verschillende soorten schildpadden en boomkikkers ( ja dierenredder Diego geeft veel info;) ) Een super gelegenheid om deze bijzondere dieren eens van dichtbij te bekijken

Dan af en toe naar het zwemparadijs en al dit als afwisseling op relaxt strand en zee bezoek krijg ik er nog meer zin in. Ga de site morgen meteen aan haar laten zien.

Nogmaals bedankt allebei.

groetjes Anne

• Sander en Tineke

Hallo Anne,

We weten niet of je HP of VP of all inclusive hebt, maar indien je ergens iets wilt eten kan je goed terecht bij Pegasus in Koutouloufari. Hier heb je namelijk een afgesloten kinderspeelplaats met luchtkusssen en ballenbak. Veel plezier in ieder geval.