European shop gesloten??

• Henk

Hallo prikkers,

Wellicht dat een van de Nederlanders in Rethymnon mij kan helpen.

Staat de European shop op het punt van stoppen of verhuizen? Kort geleden stond een kennis van mij voor een dichte deur en stonden de spullen binnen ingepakt in dozen.

Op telefoon en e-mail wordt door de shop niet gereageerd. Voordat ik er een rit aan waag vanuit Chania zou het fijn zijn om te weten dat ik niet voor een dichte deur kom te staan.

Alvast bedankt,

Henk

• Patrick van Zundert

Hallo Henk,

Is volgens dit bericht (http://www.prikpagina.nl/read.php?f=1493&i=45226&t=45136) tijdelijk gesloten vanwege vergunningen.

• Henk

Hallo Patrick,

Bedankt voor de link.

Dom van me dat ik zelf niet even hebt gezocht op het PB. Weer een les!

Groetjes,

Henk

• Nancy

De winkel is inderdaad gesloten….jammer!!

Lijkt me stug dat het aan de vergunningen ligt…Marion prikte hier zelf ook ooit, jammer dat ze nooit gereageerd heeft.

• Dafne

De winkel is nu op een andere locatie, tegenover hotel Kriti Beach, naast alex rent a car.

En hij is open, ben er gisteren geweest.

groetjes dafne

• Wilma

Ja hooe, Marion heeft hierop wel degelijk gereageerd!!

Ik hoop dat het goed met haar gaat!!

Auteur: marjon (—.adsl.forthnet.gr)

Datum: 10-05-2008 16:29

De winkel is tijdelijk gesloten vanwege vergunningen en gaat weer op een andere plaats open . Zelf werk ik er niet meer door omstandigheden maar straks moet er als het goed is gewoon weer hagelslag te krijgen zijn

• Gea

Waar zit Hotel Kriti Beach? Aan de boulevard in Rethymno?

• Henk

Bedankt allemaal voor jullie reacties.

Het is goed om te horen dat de winkel weer open is. Maar gauw weer een ritje maken naar het mooie Rethymnon voor de broodnodige NL producten.

Groetjes vanaf Akrotiri.

Henk

• Dafne

ja, die zit aan de Boulevard in Rethymnon.

groetjes Dafne