Vliegtijden

• Mick

Hallo allemaal,

Zoals hieronder al aangegeven ga ik dus op maandag 30 juni voor 12 dagen naar Kreta. Heeft iemand enig idee hoe laat we vertrekken vanaf Schiphol richting Heraklion. Op het boekingsformulier staat we op de 30e juni met de vlucht HV1 (transavia) vertrekken en op vrijdag 11 juli 2008 met vluchtnummer OR51 terug vliegen.

Kan iemand mij ook aangeven hoe lang de transfer is vanaf Heraklion naar Rethymnon?? En hoeveel kost een taxi die kant op voor 3 personen?? Moet je dan van te voren afdingen?? Heb daar geen idee van.

Alvast bedankt voor de reacties.

Groeten Mick

• mysteriousgirl601

mick als ik kijk op transavia.com zie ik alleen een ander vluchtnummer vanaf schiphol hv 645 vertrek 16.45 aankomst 21.15 op 30/6

terug heraklion hv 642 21.25 en aankomst schiphol 0.10.Ik kan jullie vluchtnummers niet vinden,dus ik ben bang dat ik je niet verder kan helpen,meestal heeft transavia vaste vluchten op vaste dagen.mvrgr

• katja

Mick, je kunt het niet weten. Je ziet alleen de vaste lijndiensten van Transavia. De charters weet je gewoon niet. Waarschijnlijk heb jij een charter, anders zouden ze de tijden al wel hebben gegeven. En OR is een andere maatschappij, weet alleen niet welke. De taxi's hebben een vaste prijs. Het is ongeveer 1 en half uur rijden en kost je rond de 60 euro.

• gerrari

OR is naar mijn weten Arke Fly.

• Justin

Dag Mick,

Vorige week Rethymno-Heraklion 65 euro.. op een andere plaats in de stad 68 euro..

veel plezier en geniet van de zon

• Sandra

Hoi Mick,

Da's toevallig! Wij vertrekken ook op maandag 30 juni voor 12 dagen naar Kreta.

Wij gaan naar Sissi (voor de 2 keer) en vliegen ook met Transavia. Alleen vliegen wij ook terug met Transavia, althans, dat hebben we geboekt. Dit ook omdat Arkefly heel veel vertraging schijnt te hebben in tegenstelling tot Transavia.

Hele fijne vakantie gewenst!

• Mick

Hoi Sandra,

Ik heb nu de vluchtgegevens van het reisburo gekregen. Onze vlucht vertrekt om 5.05 uur. Dus mocht Nederland de finale winnen (29 juni) dan maar na wat feesten meteen door naar Kreta. ZIjn dan vroeg op Kreta (9.35 uur) dus dan meteen maar om 13.00 uur aan het zwembad of het strand verder uitrusten.

Heerlijk vooruitzicht.

Zien we jou ook in hetzelfde vliegtuig??

Groeten Mick.

P.s. terug vliegen we pas rond 23.30 uur. Zo kunnen we dan ook de laatste dag nog volledig genieten van Kreta. Wel met Arke dus hoop niet dat ze veel vetraging hebben.

• Sandra

Wij wachten nog op de vluchttijden, als het goed is hebben we die zo'n 7 dagen van tevoren. Ik laat het je wel weten!

Greetttzzzzz…….

Sandra

• Sandra

Onze vliegtijden zijn nu ook bekend:

Heen vliegen we om 16.40 en komen om 21.10 aan.

Terug vliegen we om 20.55 en komen om 23.40 aan.

Leveren we op de heenreis wel een dag in, maar we vliegen met een kleintje van 9 maanden, dus dan is dit beter dan hem midden in de nacht wakker te moeten maken en naar Schiphol te gaan.

Ik had liever iets vroeger heen en terug gevlogen, maar ja! Je hebt het nu eenmaal niet voor het zeggen…..

Fijne vakantie aan iedereen!