Kunnen de prikkers ter plaatse iets vertellen of de aardbeving bij Patras merkbaar is geweest op de eilanden ?
Ik ben pas terug van Peloponnesos streek van Patras meer bepaald Kato Achaia.
Niet te onderschatten !! de aardbeving was hevig meer dan 1800 huizen staan op instorten velen reeds ingestort, auto's bedolven onder stenen, 4 doden, een hospitaal volledig ontruimd, is klaar voor afbraak. Veel menselijke ellende. Er waren enkele grote naschokken 12/6 en 18/6 sch.v. R 5.7, geeft eng en angstig gevoel De meeste mensen slapen nu in tentjes of hun bed staat in de tuin, geen andere oplossing als je huis op instorten staat. De toeroperatoren verzwijgen alles, al was het hotel waar ik verbleef Hotel Achaios in Niforeika tamelijk beschadigd maar blijkbaar was er geen instortings gevaar ?? Hotel dichtbij (White Castle ) staat wel op instorten en is gesloten. Dan maar met dekens een nacht rond het zwembad slapen. We kregen wel de keuze om terug naar huis te vliegen, dat hebben velen gedaan na trauma, ik ben gebleven had een tal van excurses gepland, die lagen 120 a 300km verder af, de eigenaars van het hotel hebben al het mogelijke gedaan om het ons toch nog zo aangenaam mogelijk te maken en ze verwenden ons met hun lekkere griekse keuken.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?