Griekse gerechten en recepten.

• Wilma

Ik was een Grieks recept aan het zoeken (KOLOKITHAKIA =Courgettes met kaas ), toen kwam ik deze geweldige pagina tegen,EN het stond erin :)

Omdat er zoveel heerlijke recepten instaan waarvan de meeste ook op de Menukaarten staan van de vele taverne's op Kreta, kan ik het niet laten om dit even met de ,, lekkerbekjes ,, van dit prikbord te delen.

Zo te zien zitten de recepten niet moeilijk in elkaar, dat is ook we lzeeeeeer prettig;)

Groetjes Wilma

http://www.grieksegids.nl/gerechten/grieksegerechten.htm

• kookboek

beste wilma die pagina bestaat al jaren en we weten ook al erg lang dat de griekse keuken erg eenvoudig is

dus iedereen kan het koken, zoals jin er over praat vergelijk je het het de franse keuken zou ik toch niet doen.

de groetjes

• Andre

Dank je wel voor de tip hoor Wilma :-) Niet iedereen weet dat die pagian al jaren bestaat!

Gr Andre

• Wilma

EN ZO is het Andre,

Voor de nieuwelingen op het prikbord is het gewoon leuk om dit te zien!!

En daar doe je het ook voor!

En wel zielig van dat ,,kookboekje,, oftewel ,,pannekoek,,die niet zijn eigen naam DURFT te gebruiken!! behoorlijk LAFFFF! (wel een idee wie het is , aan de toonzetting te zien!)

De franse keuken?Laat me niet lachen!

De afgelopen jaar 3xgeprobeert in verschillende restaurants geproefd (niet te vreten)

geef mij maar ,,de simpele MAAR lekkere ,,Griekse eten: maar ja smaken verschillen, nietwaar en daar hoor je respect voor te hebben en ieder in zijn waarde te laten;)

gr Wilma

• gerrari

De Franse keuken, veel geld kwijt en dan vlug naar de frituur om de

honger te stillen.

groetjes ger

• Andre

Hier heb ik wel eens wat vanaf gehaald Wilma,

http://www.griekskoken.nl/

Staan geen plaatjes bij maar ach zoals ze op het plaatje staan zo worden ze zelden :-) Ze smaken wel hetzelfde nl. LEKKER.

Wat ik regelmaatig maak is de Stifatho

eet smakelijk

Gr Andre

• Wilma

Dank je wel Andre:)

Ook deze heb ik nu opgeslagen, en die Stifatho gaan we ook zeker een keer maken!

Ook hier zullen vele mensen en nieuwelingen van dit prikbord blij mee zijn;)

Groetjes Wilma

• Wilma

Dank je wel Andre :)

Ach, het hoeft er niet hetzelfde uit te zien,, als het maar lekker is!

Die Stifatho gaan we ook zeker uitproberen.

Deze site heb ik nu ook opgeslagen, badankt!

Groetjes Wilma

• Wilma

Andre bedankt! :)

Ik heb ook deze pagina opgeslagen, en wij gaan die Stifatho ook lekker uitproberen:)

Groetjes Wilma

• Wilma

Dank je Andre,:)

Ook deze pagina heb ik opgeslagen en wij gaan die Stifatho zeker een keer uitproberen!!

Groetjes Wilma