priveappartement

• frans

Lieve mensen, volgend jaar meivakantie willen wij man vrouw zoon 15 op kreta vakantie houden, heeft iemand idee voor een goed priveappartement te huren en info wat/waar/ hoe/priis/suggesties/advies etc.Bij voorbaat dank!

• connie

hier ga ik al jaren naar toe. maria (de eigenaresse) heeft een paar kamers boven en een paar appartementen aan het strand. voor mij een heerlijke plek, ieder jaar opnieuw. hoop dat je er iets aan hebt. oh ja makrigialos ligt in het zuid-oosten van kreta.

http://www.geocities.com/~minico/crete2000/makrigialos.htm

• frans

Dank voor uw uitgebreide info, enig idee wat de prijzen zijn van de strandapp. en van de vliegticket. Wordt er naar heraklion gevlogen en wat is de afstand naar Makrigialos? Kan een 15 jarige zich ook vermaken?

• connie

voor prijzen van de appartementen kan je het beste even met maria mailen, het zijn tweekamerappartementen en prijs van een vliegticket, als je vroeg boekt bij transavia is het ongeveer 300 euro (prijs 2008), maar wanneer je via duitsland of belgie vliegt kan je goedkoper. de afstand van heraklion naar makrigialos is ongeveer 2 uur met de auto. je kunt met de bus (kost bijna niets, wel twee keer overstappen), met de taxi is wel duur 100 euro, of een auto huren. dat laatste raad ik jullie aan. hoe dan ook je bent wel duurder uit dan een pakketreis. of een 15 jarige zich daar vermaakt. eerlijk gezegd geen idee, heb daar genoeg gezinnen met jongeren gezien en die vermaakten zich prima, vooral in het water met snorkelen, luchtbedden en zo. allemaal daar te koop. er zijn ook genoeg tavernes waar je voor weinig geld goed kan eten. het is echt een heerlijke plek.

• Dafne

Beste Frans,

Als je hulp nodig hebt of leuke plekjes wilt uitzoeken kan je altijd bij ons op de website kijken en je kan me altijd mailen voor extra tips en voor hulp met het uitzoeken van de beste plek met een kind van 15 jaar.

Onze website is www.islandcrete.com

groetjes Dafne

• Paula

Deze privé-appartementen en studio's bevallen ons al 13 jaar heel erg goed (en betaalbaar):

http://www.everyoneweb.com/georgeapt/