steenbokken

• gerrari

ben er niet meer zo van overtuigd dat we harry nog zien in het oosten (zie lesbos

prikpagina). wat wel blijkt uit zijn oproep is dat hij z'n tom-tom is vergeten.

• gerrari

ik bedoel natuurlijk arthur en danka.

het is ook nog zo vroeg in de morgen.

• Tom

Conclusie,

we komen elkaar allemaal tegen in het midden

Neutraal gebied bij de Makro ;)

• Harry

The wonderful west !

maar je kunt me ook wel eens in het oosten vinden….

Waar ??

• nancy

Spinalònga?

• nancy

En natuurlijk ook kòlpos Mirambèllou…. Prachtige foto Harry!

• Harry

Heel goed.

Maar wel van een ander standpunt.

Ik ben jaren geleden verder gereden richting het windmolenpark en dan zie je Kalidon uit een heel andere hoek.

Kalidon, samen met Spinalonga, in de Golf.

• Harry

ook “iets” in het oosten…..

• GvE

We gaan niet bokkig doen tegen elkaar in dit steenbokken draadje van Wima :D

Mijn man en ik waren vorig jaar september voor de eerste keer op Kreta in The Wonderful West, met Harry en zijn vrouw.

We hadden geen betere gids in ons midden kunnen hebben omdat Harry veel van het eiland weet en ons vele mooie plekjes in de prefectuur Chania heeft laten zien.

Aan het einde van de vakantie snapte ik waarom hij altijd met zoveel passie schrijft over ‘'zijn eiland’' en ''The wonderful West!!

Ik ben van mening dat heel Kreta mooi moet zijn…

Lees er zoveel over op dit prikbord dat het steeds moeilijker wordt om te kiezen waar de volgende reis naar toe zal gaan ;-)

Ach…en waar is het druk…als je bewust kiest voor de meest toeristische plaatsen misschien…als je de Samaria kloof gaat lopen in het hoogseizoen ben je niet alleen natuurlijk.

Maar stille plekjes en verlaten strandjes en baaitjes zijn er aan de westkant nog in overvloed hebben wij ondervonden.

En Tom bij de Makro zal je mij niet treffen.

Wat is er nou heerlijker dan….. als je na een vermoeide dag gezellig op je balkon zit en de fantastische ervaringen van de dag doorneemt onder het genot van een koele Mythos of goed glas wijn ‘n lekker stuk kaas van Kreta, grote bak olijven op tafel wat tzaziki op ’n stukje brood en die plastik fles ijskoude Tsikoudia ergens van achter de toonbank gehaald bij de plaatselijke super op de hoek…niks makro!!

En zeg nou zelf….is dit niet mooi??

Er is niets heerlijker dan over de zandbanken en door het heldere water te waden in de baai ‘'Tigani Balos’' (braadpan) in de noordwesthoek van Kreta

• Wilma

Ik heb deze foto even van google earth geleend;) hier lag dusss dat zout en heeft oom Zorba zijn dansje gedaan.