steenbokken

• Wilma

Hallo allemaal,

Onze vakantie zit er al weer op en we hebben het heerlijk gahad.

Het viel me op dat in deze regio (Chania) veel beelden stonden van steenbokken , heeft dit een betekenis?

• GvE

Leuk Wilma je weer te lezen!

En hoe kan het ook anders dan een fijne vakantie te hebben gehad in ‘'The Wonderful West’'

lees hier :www.kreta2005.nl/kriki.html

Groet van Ger(ook een Steenbok);-)

• Wilma

Hi Gerry, we hebben nu 3 gedeeltes van kreta gezien Oost- midden en dit jaar dan West,

De eerste 2 vond ik al prachtig maar inderdaad'"The Wonderful West'' het allermooist:)

We hadden een quad gehuurd en veel gezien, heel hoog de bergen ingeweest,(ook sinaasappels geplukt)

Dwars door Chania heen richting Stravos waar de film Zorba de Griek is opgenomen.Daar lag gewoon de keukenzout op de grond (zie foto.)

Rethymnon vond ik mooi: maar Chania wint het. we hebben er 2 dagen in rondgebanjerd,heerlijke kruiden gekocht in de markthal.

ik heb nog weel andere mooie re foto's maar die moet ik eerst nog even óppimpen;)

Groetjes terug

• Ella

Hi Wilma, welkom terug!

Fijn te horen dat je het naar je zin hebt gehad in the wild west.

Pimp die foto's en we zijn vol verwachting..vertel!!

Gr. Ella

• Wilma

Hi Ella en GvE, Wat zijn jullie toch een stel schatten om zo lekker enthousiast te reageren!! (Maar ik zag er de humor van ‘'Jozo’'er evengoed wel in:)

Ik moet die foto's inderdaad nog ff oppimpen en daar heb ik hulp bij nodig van mijn zoon, want ik weet “nog”niet hoe dat moet. en hij is een paar weken niet thuis…..dus laterrrrrr

Mijn camera is denk ik niet meer zo best, (een Aldi he) duss het wordt tijd voor een nieuwe;) die van vorig jaar waren mooier van kleur!!

Veel foto's waren iets te donker uitgevallen.dus nog even afwachten maar.

Deze was nog wel redelijk van kleur: genomen in de sinaasappelenvalley bij Fournes.

Groetjes

• GvE

kleine correctie:www.kreta2005.nl/krikri.html

De Kretenzische wilde geit krikri is één van de vele symbolen van het eiland.

Zo beperkt als deze geiten in het wild voorkomen zo talrijk staan de Krikri's afgebeeld op ansichtkaarten en in alle maten te koop in souvenierwinkels of hij staat als kunstwerk te pronken met zijn grote hoorns op het pleintje….

Wilma deel je vakantie ervaringen van het mooie West-Kreta met ons A.U.B.

• Tom

Blij dat iedereen het Westen prefereert, dan blijft het in het mooi(st)e Oosten tenminste rustig :)

• Harry

Als ik er ben: The wild west…………misschien

maar de prefectuur Chania is inmiddels toch al wat bekend met: The wonderful west !

Kijk maar op die mooie site: voer in Google maar eens in !!!!

• Harry

The wonderful west !

zie Google.

maar ja, Tom, in dat oosten kom je Arthur weer tegen…..

(maar die zondigt op Lesbos)

• Xander

Gelukkig gaat nog steeds verreweg het grootste deel van de toeristen naar de ‘boomtowns’ in het oosten.

De ‘echte’ genieters gaan lekker naar de ‘beautiful west’.

Laten we dat vooral zo houden.

Om het maar weer eventjes scherp te stellen :-) :-)