Platanes ook leuk?

• Nina

Hoi,

Wij waren in 2006 in Platanes. Je kunt er prima vakantie vieren , er zijn overal restaurantjes, winkeltjes en barretjes. Zelfs een Lidl zat er vlak bij ons appartement ( of die er nog is weet ik niet)

De genoemde appartementen ken ik niet, wij zaten in Galeana , niet slecht maar wat krapjes allemaal. Wel vlakbij zee.

Ik heb even gegoogled voor je op Blue Sea omdat wij daar vrienden hadden zitten met goede ervaringen. Dan kun je zelf oordelen.

http://www.zoover.nl/griekenland/kreta/rethymnon-platanes/blue-sea/appartement

Rethimon zelf is een heel leuk plaatsje, alleen op de boulevard vonden wij het heel hinderlijk om steeds de restauranthouders af te wimpelen die ons naar binnen wilden loodsen. Aan de boulevard is het eten overigens een stuk duurder en ook veel saaier dan in de restaurantjes in Platanes zelf.

Prettige vakantie!

• Maria

Sorry Dik, dat krijg je soms op dit prikbord omdat sommige mensen iedere keer onder een andere naam schrijven. Volgens mij hebben wij elkaar zelfs ontmoet (als jij tenminste met je vrouw bij Yiannis komt). Ik was vorig jaar voor de tweede keer bij

Yiannis met mijn vriendin en wij hebben toen de laatste middag van onze vakantie met zijn allen bij Yiannis geschuild vanwege de regen. Mijn vriendin heeft nog naar NL gebeld omdat ze dacht dat er in de winter misschien wel werk in NL was voor die chinese masseur. Gaat er een lichtje branden?

• Dik

Hé Maria

Ja, dat klopt, ik herinner mij dat zeker, was weer ouderwets gezellig, ook de

eigenaar van het hotel uit Pekela was er bij, hij is hier al sinds vorige week.

Ding is eindelijk na 8 jaar terug gegaan naar huis (china) en heeft daar een

vrouw opgedoken, is na 3 maanden getrouwd, zodat zijn ouders niet onverzorgt

achterblijven. Maar hij wil haar niet naar Kreta halen, teveel gekwek!!! háhá

je moet hem dit zien vertellen,

misschien zien wij elkaar weer dit jaar, laat maar een berichtje achter!

groetjes Dik en Ada

• Hanny

Leuk te lezen over Platanes, wij gaan er over een week naar toe. We gaan naar appartement Ermis. Is dat bij iemand bekend?

• nancy

Ja, het is ons zeer bekend! Wij gaan 6 Juni voor de zevende keer naar Ermis toe. Hele fijne eigenaars, en heel gezellig! Lees de reactie`s op Zoover.nl , en je komt meer te weten.

• Hanny

nancy dat is leuk te lezen, wij gaan ook 6 juni. Wij vliegen vanaf zestienhoven

• henri verhees

Hey Daan,

Ik ben zelf 3 keer naar Marino's Beach in Platanes geweest. Ideaal appartement om met je vriend te zitten. Appartement ligt iets van de drukke weg af (geen herrie van het verkeer dus) aan het strand (je loopt letterlijk van het zwembad de strandbar in en zo het strand op). De mensen die er werken zijn erg vriendelijk (de eigenaar kan beetje nors overkomen, maar als je een praatje met hem aangaat merk je dat dit snel veranderd) en je kan er ook goed eten en drinken voor een goeie prijs. Rethymnon is goed te bereiken, 5-6 euro per taxi. In platanes zelf heb je een aantal barretjes en taverna's (restaurantjes). Bij Marino's beach is het echter ook heel erg relaxed zitten in de strandbar. Wachten tot de zonsondergang aan het strand, mooi uitzicht.

Alvast een fijne vakantie gewenst.

Henri

• Daan

Ik heb geboekt, ik ga eind augustus voor 2 weken!!

Ik heb er zin in.