Het lijkt me erg leuk om naar Rethymnon te gaan.
De appartementen die mij leuk lijken met een wat groter zwembad liggen allemaal 4,5 kilometer van Rethymnon af.
Best ver…
Wat voor plaats is Platanes , kan je je daar savonds ook leuk vermaken?
Nou Daan, ik zou zeggen: gaan! Platanes was voor mij de eerste kennismaking van Kreta in 1981 (ja, lang geleden en natuurlijk is het niet meer het “dorp” wat het toen was) Nu is het groter gegroeid en toeristiser maar de bevolking is nog net zo lief en je kan overal uit eten en uitgaan etc.
Bovendien is er een prachtig strand en voor de kinderen is de zee ook veilig want die loopt langzaam af.
En die 4,5 km is eigenlijk 8 km……………..maar wat is ver? De bus rijdt de hele dag heen en weer en als je een auto hebt dan is het helemaal kwa afstand niks.
Ik zou zeggen doen: ga ervan genieten en vertel ons later hoe je het gevonden hebt.;-)
Kalo Taxidi (goede reis)
Groet Helga
ps: welk appartement heb je eigenlijk?
Hallo Daan,
Wij gaan dit jaar voor de tweede keer naar Platanes het is ons uitstekend bevallen een gezellig klein plaatsje maar met genoeg vertier, leuke terrasjes, winkeltjes en restaurantjes het strand is ook heerlijk maar met harde wind zoals wij die vorig jaar een paar dagen hadden kun je niet in zee . Nog even over appartementen wij gaan nu ook weer voor de tweede keer naar Marinos Beach app.in Platanes dit app. heeft een geweldig groot zwebad en als je dat zat bent rol je zo op strand o ja het zwembad ligt in een heerlijke tuin met palmbomen en ligbedjes.
Nou bussen rijden er genoeg huur een auto, scooter of een fiets en je komt overal.
Mocht je nou echt het uitgaansleven in willen ga dan naar Chersonissos, of Rethymon. Groetjes .Daan schreef:
>
> Het lijkt me erg leuk om naar Rethymnon te gaan.
> De appartementen die mij leuk lijken met een wat groter
> zwembad liggen allemaal 4,5 kilometer van Rethymnon af.
> Best ver…
> Wat voor plaats is Platanes , kan je je daar savonds ook leuk
> vermaken?
Hai,
Bedankt voor de reacties , dat klinkt als een gezellig plaatsje.
Voor ons is dat prima, ik ga met mijn vriend samen en niet opzoek naar iedere avond stappen tot in de late uurtjes.
Misschien voor een avondje leuk , maar met leuke terrasjes en eettentjes vermaken we ons prima.
Ik wil natuurlijk wel een aantal keer naar Rethymnon toe.
Ik had het idee dat Plantanes ergens helemaal afgelegen was en dat je voor terrasjes echt steeds naar Rethymnon toe moet.
Ik heb een paar appartementen in mijn hoofd, Ariadne,Mary, of blue sea.
Kent iemand deze? Ik zal marino's beach ook even opzoeken.
Groetjes Diana
Daan
Ja ik ben het helemaal eens met Maria, Yiannis en Veronica runnen samen
deze taverna, zijn bestaan voor ongeveer 60 % van vaste klanten die ieder
jaar terugkomen, sommige al voor 20 jaar. alleen moet je even oppassen
want taverne Argo is inmiddels omgedoopt in een Indian Taverne.
zelf komen wij er ook al voor het 6e jaar, een aanbeveling, laat je even
verwennen door een massage te nemen bij Ding ( een chinees ).
prettige vakantie en eetsmakelijk
Dik
Hallo Maria
Ik ben Dik en niet iemand anders, je kan dit navragen bv bij Berry, ik woon al 4 jaar
in Roumeli, wanneer je laat weten als je naar Yiannis gaat kom ik er ook aan.
in de zomer zijn wij gewoonlijk iedere 2 weken op zondag voor de massage van Ding. vraag het maar na. ik heb niks te verbergen, alleen reageer ik haast nooit
op het prikbord.
in iedergeval mocht ik je missen, prettige vakantie,
Dik
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?