griekse gigolo's

• Willem

Rond Rethymnon gaat de roddel de ronde dat vanwege de slechte economische situatie griekse mannen geld aanpakken van oudere vrijgezelle griekse vrouwen in ruil voor hun “slaapkamerdiensten”. Een hele trieste ontwikkeling, je zal maar zonder geld zitten ;-) Weer een optie om op Kreta te gaan wonen misschien?!

• Andre

goh ja echt typisch iets wat alleen op kreta gebeurt ;-)

• Andre

Denk toch dat ik die kant maar op ga te verhuizen ;-) slechter dan hier zal het zeker niet worden daar hahahaha. Het maakt niet zoveel uit hoe je aan je geld komt, als het maar eerlijk is. En als je als ïets ouder vrouwtje of mannetje het zo graag wilt regelen? Iedereen happy toch?

• GvE

Of…… heeft de Griekse kamaki nu hij zelf wat ouder is geworden zijn werkterrein verlegd en dan tegen betaling??:D

Een aantal jaren geleden kwam je deze berichten wel eens tegen.

Kamaki betekent letterlijk harpoen.

Het gaat om Griekse jonge mannen die op zoek gingen naar gewillige buitenlandse touristen, die een zomerliefje wel zagen zitten.

Als je een jonge Griek tegen zijn maten ‘'as kanoume kamaki’' zegt, betekent dat zoveel als, laten we eens even een paar lekkere grieten gaan versieren(aan de haak slaan)

En blijkbaar ging het nog vlot ook, ze hielden scores bij en maakten er een sport van wie de meeste veroveringen per zomer had.

• Tom

Over het algemeen zien Griekse vrouwen er niet onaardig uit maar als je nu ook die van die foto van Pieter langs zou krijgen ;)

• Willem

Ja de meeste krijgen inderdaad een baard als ze boven de 40 zijn, dan toch maar die scandinavische toch? Die zijn tenminste blond en geven weinig tegengas ;-)

• Xander

Er zijn toch in welhaast ieder land en stad gigolo's.

Dus waarom zouden die niet ook op Kreta zijn.

• gerrari

jullie proberen denim een deskundig antwoord te ontlokken.

jammer dat hij persona non grata is, ik vond hem orgineler.

• Andre

Denim? Welke Denim? Ken ik niet

• gerrari

korte termijn geheugen kapot?

05-05-2008 precies 00.40 uur kende je hem nog wel.