reisverslag

• Martine Prest

Het heeft even geduurd, maar eindelijk heb ik dan mijn reisverslag van de laatste vakantie ook online staan. Ik weet dat er een aantal hier op het prikbord zitten, die ze graag lezen, dus daarom even dit berichtje.

Ik probeer altijd zo goed mogelijk te omschrijven waar bepaalde foto's gemaakt zijn en hoe we bijvoorbeeld met de auto gereden zijn. Mochten mensen meer vragen hebben over bepaalde plekken dan wil ik die natuurlijk verder toelichten.

Ik wens een ieder weer veel leesplezier.

http://crete.prest.nl/

en dan de knop reisverslag achter Foto's 2007 2.

Martine

• Arthur

Heb natuurlijk weer even gekeken hoe groot de kleintjes waren en hoe Baba eruitzag, met Aris en Rania hebben we nog even gepraat we waren op doorreis naar het oosten vanuit Mirthios, die mooie plekjes die jij op de foto hebt staan zijn we natuurlijk ook geweest Preveli en omstreken.

Als je dit voorjaar gaat doe even de groetjes van Pappous en Danka

Groetjes Arthur

• Martine Prest

Helaas, we gaan dit jaar niet eerder dan in November. Maar dan wel gelijk de hele maand en met de auto!! Maar ik zal ze dan de groeten doen. Help me het tegen die tijd nog maar eens herinneren. Mijn hoofd is soms een zeef.

• tinekeP

wat een werk Martine, leuk gedaan hoor!

Leuk om veel bekende beelden te zien, Sissi, Prevelli etc etc.

• Martine Prest

Ja, het is altijd wel weer even een werkje, maar ik vind het zelf erg leuk om te doen en ik mag ook graag van anderen reisverslagen lezen.