route naar mirtos

• mirene

nog even over de weg naar mirtos.

welke route is dat? via welke plaatsen? en is het erg lastig?

alvast bedankt

• Arthur

Hij is overdag voor de (en daar komt het) normale toerist die niet gewend is om op Kreta te rijden goed te doen Je vertrekt van het vliegveld neem ik aan en dan via de snelweg even richting Chania en de eerste afslag ervanaf richting Arkalohori dan is het eigenlijk makkelijk gewoon de weg naar Ierapetra volgen tot je ongeveer 15 km ervoor de afslag Mirtos krijgt.

Als je een auto huurt krijg je ook een kaart erbij en je kunt ook al op internet de route bekijken, pas op als je s'nachts rijd kan het tegenvallen.

kalo taxidi

Arthur

• Karel

De route van Arthur zou ik niet doen. Gemakkelijker en sneller is via Aghios Nicolaos, Pahia Amnos en Ierapetra. Dus naar het oosten.

• Arthur

Voordat deze topic weer eindigt welles nietes en wij weten het beter Deze route ken ik natuurlijk ook maar sneller en makkelijker is de nog maar de vraag, Mirene moet zelf beslissen en gaat ze overdag of s'avonds.

Arthur

• mirene

bedankt jongens, ik weet nog niet wat het wordt.

hoe lang doe je er over? overdag dan.

• Ellen

Hoi Mirene,

Ik rijd nooit zelf, maar heb iemand die me ophaalt en brengt. De weg via Agios Nikolaos is, naar mijn mening, “beter” qua weg: minder gaten en makkelijker te vinden (vind ik dus he). Duurt ongeveer 1 uur 45 minuten. De andere weg via Arkalohori is sneller. We deden er ongeveer 1 uur 20 minuten over. Wat ik zei: meer gaten in de weg, minder goed bewegwijzerd. Wel mooier trouwens.

Succes met kiezen. Groeten, Ellen