Weet er iemand misschien of je op Kreta ergens een ééndaagse kookworkshop of kookcursus boeken? Ik heb wel kookworshop gevonden op internet maar deze zijn alleen in combinatie met het boeken van een accomadatie voor een gehele week.
Kaya misschien kom je hier verder mee.
De auteur Anne van dit blog schrijft met een passie voor koken die je doet watertanden en ze neemt je mee op ontdekkingstocht naar de dorpskeuken van Kreta waar gekookt wordt met de seizoenen mee.
Anne geeft als vrijwilligster kookworkshops op zaterdagen gehouden:korte versie koken en diner,lange versie met markt bezoek.
Voor practische info
creta-amaltheia@live.com
Succes!
Hallo,
Via vrienden hoorde ik dat je op zoek bent naar een eendaagse workshop zonder accomodatie. Ik begeleid inderdaad eendaagse workshops in West-Kreta. Er wordt steevast gekookt met locale seizoensproducten, afkomstig van duurzame landbouw. We plannen voor het zomerseizoen 2009 ook gastentafels voor wie niet zelf wil koken, maar wel heerlijke gerechten van het eiland wil eten. Voor een aantal recepten kan je trouwens een kijkje nemen op de blog creta-amaltheia.blogspot.com. Fijn dat onze recepten in de smaak vallen.
P.S. we hebben nog steeds geen internet in het dorp. Wie ter plaatse beslist om even een kookworkshop te volgen kan ons best telefonisch contacteren via het nummer 0030/6946 87 15 67 (tussen 1 april en begin november)
Groetjes, Anne
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?