hondje meenemen

• Lisette

Bravo Cindy, jij verwoordt exact mijn ideeen hierover. Gelukkig zijn er blijkbaar meer mensen die er zo over denken. Veel plezier met je beestjes die heel veel geluk hebben gehad om bij jou te mogen wonen!

• Andre

sommige mensen hebben altijd mazzel ;-)

• Andre

Nu even serieus,

Ik ben blij dat het allemaal goed is gekomen met het hondje. Ook wij hebben er wel eens over nagedacht om er eentje mee te nemen maar ook hier ging dan de discussie over hoe zal hij/zij zich in nederland gaan gedragen, dus wat dat betreft snap ik de uitleg van de verschillende organisaties wel

• Wil

Gelukkig denken maar enkelingen ,zoals Lisette en Cindy,dat ze het beter weten dan de instanties die echt weten waarover ze praten.

• Lisette

En gelukkig zorgen die enkelingen ervoor dat mensen die op internet een hondje naar hun hart vinden in een opvang op Kreta, het hondje ook daadwerkelijk in NL krijgen.

Laat een ieder toch in zijn waarde, we hebben het hier over de echte dierenliefhebbers.

• Wil

En ook in dat laatste ben ik het niet met je eens.We hebben het hier over mensen die jij ,met je verkeerde visie,echte dierenliefhebbers vindt.

• Andre

Lisette zei: we hebben het hier over de echte dierenliefhebbers.

Zo zo das een echte uitspraak. Dus jij beweerd dat de mensen die hiervoor waarschuwen, de dierenbescherming dus, GEEN echte dierenliefhebbers zijn? Nou ik krijg toch steeds meer het idee dat het hier gaat om zoveel mogelijk “zielige” hondjes en katjes naar nederland te verhuizen.

Andere vraag aan Lisette:

Kun jij mij uitleggen waarom de dierenbescherming ons hiervoor waarschuwd? waarom zouden ze dat doen?

Ben benieuwd

• Lisette

Dat kun je beter aan de dierenbescherming vragen. Helga wilde alleen maar haar hulp aanbieden, dat is haar keuze … niet die van jullie gelukkig

• Lisette

Helga laat je niet ontmoedigen door dit soort mensen op het prikbord, ze denken de wijsheid in pacht te hebben. Jouw initiatief is prima en Liesbeth, maar vooral de hondjes zullen je heel dankbaar zijn en dat is toch het belangrijkste ?!

• Hub

Kinderachtig he , dat BRAVO ? Maar dat haar argumentatie maar heel kort door de bocht is geeft ze nu dus wel zelf toe.