Geen benzineaanvoer pompen?

• Ella

Hoi Arthur, natuurlijk gaat deze staking om een hoger salaris en betere voorzieningen. Over het algemeen zouden de lonen wel wat hoger mogen zijn, het leven is erg duur geworden sinds de Euro en de salarissen in elke beroepsgroep blijven al jaren hetzelfde.

Daarom kan ik begrip opbrengen voor stakingen en bezwaren die mensen maken.

Er valt gewoonweg niet van rond te komen!

Grieken praten ook gemakkelijk over geld en inkomsten dus het gemopper is niet van de lucht.

En wie of wat er ook staakt, de chauffeurs, de vuil ophalers, artsen, elektriciteit bedrijf (DEH), personeel op luchthavens, noem maar op, de gewone man is altijd de dupe.

Alles hangt van elkaar af, als de chauffeurs staken is er geen aanvoer van goederen, als DEH staakt zitten zaken en gezinnen uren zonder elektriciteit, en zo is het een cirkeltje.

Laten we hopen dat het effect heeft voor de stakers.

Gr. Ella

• Xander

Onze verhuurder voorziet nu voor zover hij benzine op voorraad heeft zijn huurauto's gratis van benzine !

Een superactie van de man.

• Anouska

Ik heb het draadje verder niet gelezen hoor maar wou even melden dat 8 van de 10 autoverhuurbedrijven in Rethymno gesloten is (ok, ze zijn wel open maar ze geven geen auto's mee) omdat er geen benzine meer is. Ik was gister bij de Lidl en die was bijna leeg. Dacht eerst dat ze gingen sluiten maar het kwam door de staking.