Autoverhuur, vraagje aan Gerry

• Ine

ik ben op zoek naar een betrouwbaar autoverhuurbedrijf op Kreta.

Nu heb ik de zoekfunctie gebruikt en kwam op de volgende website uit:

http://www.crete-holidays.net/auto_prijs_nl.html

Gerry, jij hebt enige tijd terug hier geschreven dat deze erg betrouwbaar was, heb je dit uit eigen ervaring?

Ik lees namelijk de laatste tijd steeds vaker dat autoverhuurbedrijven zomaar geld van je creditcard afschrijven als je weer in Nederland bent. Dat heb ik laatst ook een keer zelf ondervonden met een hotel dat zomaar geld van mijn creditcard afschreef en ik een hoop moeite heb moeten doen om ons eigen geld terug te krijgen. Dus vandaar dat ik een beetje huiverig ben.

Groetjes Ine

• marie jose

hoi,

ik ben Gerry wel niet, maar huur al jaren via dit bedrijf.

Goede service. 1 keer een probleem gehad en direct een andere auto.

Altijd betaald met de creditcard en nog nooit problemen gehad.

succes.

Marie Jose

• ben

Ik kan niet anders zeggen dan dat dit een uiterst betrouwbaar bedrijf is, we huren ook al jaren bij crete holidays. Je krijgt ongeveer een kwartier voor aflevering van de auto een telefoontje dat de auto onder weg is, alles op de afgesproken tijd. Prima auto's.

Wat ik heel makkelijk vind is dat je naar een nederlands tel. nr. kunt bellen om de auto te reserveren. Overlegt wel makkelijk, er zijn geen verborgen kosten.

• Ine

Bedankt voor jullie reacties, dan weet ik dat ik met een gerust hart kan reserveren daar. En een contract in het Nederlands is ook wel fijn ja.

• GvE

Hallo Ine,

Ga jij je vakantie doorbrengen aan de westkant van Kreta en wil je er zeker van zijn bij een betrouwbaar autoverhuurbedrijf terecht te komen kan ik je ten zeerste aanraden een kijkje te nemen bij www.chania-holidays.net

en lees alles over de modellen.prijzen,condities en reserveren.

Verblijf je in het midden of oosten van het eiland kan je op diezelfde betrouwbare manier een veilige auto huren bij www.crete-holidays.net

Ik ken de mensen en hun manier van zakendoen van beide autoverhuurbedrijven en je komt niet voor nare verrassingen te staan achteraf!!

Fijne vakantie en veilige kilometers!!

M.v.g.

Gerry

• Ine

Dank je wel Gerry, wij gaan dit keer naar de Oostkant en ga nu zeker de auto daar boeken, alhoewel het nog wel even duurt voor we gaan hoor, eind september, maar je kunt niet vroeg genoeg informatie inwinnen.

Groetjes Ine

• Tom

In het oosten kan ik Autopapas aanbevelen doen wij een paar keer per jaar zaken mee, uitstekende service.

Auto staat klaar op het vliegveld wanneer wij arriveren.

zitten in Ag. Nik.

• Arthur

Ik heet wel geen Gerry maar mag daar even op reageren met deze sticker de beste en goedkoopste autoverhuurder is nog altijd deze hier onder vlak bij het meertje in Agios Nikolaos geen duur kantoor of personeel maar kwaliteit

• Arthur

Even de telnrs aanpassen 0030 841024411 of 0030 841022072 en 0030 22124

• Ine

bedankt voor de tip Arthur, ik zal alle tips in overweging nemen