!5 juni naar Mirtos -Tertsa

• Henkjan

Hallo Allemaal,

Op 15 juni gaan wij naar Kreta en hebben een late vlucht om 18 20 uur vanaf Schiphol. Aankomst op Heraklion om 22.50 uur. Daarna nog naar Mirtos, maar lijkt me niet zo handig in het donker denk ik. Taxi is erg duur. Mijn vraag is dan zijn er meer mensen die zo laat aankomen en die richting uitgaan zodat we misschien samen een taxi kunnen nemen en zo de kosten kunnen delen.

Sugesties welkom.

Greets

Henkjan

• Willem

De weg naar Mirtos- Tertsa is prima te rijden hoor.

Bereid je goed voor met de kaart zodat je weet welke afslegen je moet nemen. Dan heb je een prima tripje van het vliegveld naar Mirtos.

Veel plezier,

Willem

• Henkjan

Hallo Wilem,

Dat de weg goed te berijden is weet ik maar in het donker lijkt mij het niet zo`n goed idee. De verlichting is niet als in Nederland en er ziten nogal wat gaten en soms grote stenen op de weg die je echt niet ziet. Ik zie dat eigenlijk niet zo zitten Vandaar de voorkeur met een taxi samen met anderen die ook die richting uitgaan. Of wachten tot het licht wordt is ook nog een optie. Of de eerste bus nemen richting Ierapetra.

Willem schreef:

>

> De weg naar Mirtos- Tertsa is prima te rijden hoor.

> Bereid je goed voor met de kaart zodat je weet welke afslegen

> je moet nemen. Dan heb je een prima tripje van het vliegveld

> naar Mirtos.

>

> Veel plezier,

> Willem

• willem

Ok, ik begrijp je.

Het is voor iedereen anders. Wat de een prima vind, is voor de ander wat lastiger.

Wij hebben 11 april jl. de reis ook in het donker gemaakt. (+/- 22.30)

En het ging uitstekend. Rustig aan, er was ook bijna geen ander verkeer meer.

Veel plezier op het mooie Kreta, wij hebben de foto's en herinneringen waar we het mee moeten doen voorlopig.

Willem

• piet

Hoi Henkjan,

Heb de route 1x retour per taxi en 1x retour met eigen auto gedaan,beide keren de heenreis 's nachts.

Ben het met Willem eens. Neem de tijd, rijd niet te hard, en zeker na Malia wordt het errug rustig op de weg.

Het moeilijkste stukje zal tussen mirtos en tertsa liggen, daar was vorig jaar nog ong. 1 km niet geasfalteerd.

doe je best.

groet, piet