taxi van vlieveld naar hotel

• Jantje

hallo,

wij gaan 16 juni voor een weekje naar nana beach en hebben geen transfer geboekt. kan iemand mij vertellen wat het ongeveer kost om vanaf het vliegveld met de taxi naar nana beach te gaan?

en nog een klein vraagje: weet iemand hoe ver het is vanaf nana beach naar porto greco hotel, kan ik dit lopen of toch maar een fiets huren?

• Natassa

Nanabeach………Stalida???? je moet er wel bij vertellen welke plaats want Kreta is zo'n slordige 260 km lang hoor, ik weet toevallig waar het hotel ligt, is een beetje buitenaf tussen Sexonissos en Malia, fiets is wel handig!

De taxi ernaar toe weet ik niet precies want ik ga altijd naar het westen van Kreta maar dat kan iemand anders je wel vertellen!

• Mieke

Met de taxi zal best prijzig zijn, enkele tientallen euro's verwacht ik.

Met de bus naar Stalida is ook prima te doen, ik weet alleen niet hoe het hotel ligt t.o.v. busstops. Er is een frequente busdienst van het vliegveld naar het grote busstation en van daar kan je door naar Stalida. Is ook een optie dus, als je dat zou willen.

• Harry

bushalte is voor de deur aan de old road, vlak voor de kleine supermarkt

hier loop je langs, naar beneden en je bent bij Nana

hotel ligt aan zee op een soot landtong

taxi is ca 30 euri: spreek echter de prijs van tevoren af: voor je dus instapt !!!!