1e keer naar Chersonissos

• Kwissie85

Hoi, ik heb een vraagje of jullie mij en m'n beste vriendin kunnen helpen.

Het wordt voor ons de eerste keer dat we naar Kreta en Chersonissos gaan, graag zouden we van jullie willen weten wat leuke restaurantjes, barretjes, discotheken en winkels(straten) zijn?

We zijn 2 meiden van 22 jaar en willen naast lekker op het strand of bij het zwembad liggen ook nog mooie dingen van het eiland zien, denk paleis van minos, samaria kloof etc.

Misschien dat jullie nog leuke andere plaatsjes, bezienswaardigheden weten of mooie stranden?

Wij verblijven in Appartementen Akrogiali, heeft iemand daar misschien ervaring mee?

Alvast heel erg bedankt.

• janco

Kwissie85 schreef:

>

> Hoi, ik heb een vraagje of jullie mij en m'n beste vriendin

> kunnen helpen.

> Het wordt voor ons de eerste keer dat we naar Kreta en

> Chersonissos gaan, graag zouden we van jullie willen weten

> wat leuke restaurantjes, barretjes, discotheken en

> winkels(straten) zijn?

> We zijn 2 meiden van 22 jaar en willen naast lekker op het

> strand of bij het zwembad liggen ook nog mooie dingen van het

> eiland zien, denk paleis van minos, samaria kloof etc.

> Misschien dat jullie nog leuke andere plaatsjes,

> bezienswaardigheden weten of mooie stranden?

>

> Wij verblijven in Appartementen Akrogiali, heeft iemand daar

> misschien ervaring mee?

>

> Alvast heel erg bedankt.

hallo

goede appartementen direct aan zee doe dimitri en nikos de groeten

• jaap groot

hee leuk een hele goede keus apt.akrogiali wij komen er al tien jaar leuke eigenaar dimitris en zijn neef nikos een gezellige strandbar er bij voor de rest zit starbeace 5minuten van het apartement af er is genoeg te doen daar hee waneer gaan jullie mischien zien we je daar nog wij gaan 13juni weer nou groetjes alvast een hele fijne vakantie gr jaap groot uit alkmaar

• Kwissie85

Wij gaan dus van 20 juni t/m 4 juli, ben erg benieuwd.

We willen misschien ook nog brommers/scooters en een auto huren, weet jij daar misschien iets voor jaap? Beetje goede auto's voor een beetje normale prijs?!

• jaap groot

ja voor scooters moet je bij lambros zijn pop motors erg goed en betrouwbaar en voor een auto weet ik ook wel een adres is ook goed maar 20 juni zijn wij er ook nog tegen die tijd spreken we elkaar wel een keer

• Jacco Slok

Je kunt Pop Motors vinden op www.popmotors.com

gr. Jacco