Om alle kloosters die Kreta rijk is te bezoeken zal ik nog vaak die kant op moeten….heb er tijdens mijn eerste bezoek aan Kreta en wel in The Wonderful West verschillende kunnen bezichtigen….zoals Agia Triada op het schiereiland Akrotiri, de indrukwekkende kloostergebouwen met de prachtig gerenoveerde kerk uit de 17de eeuw moet men zonder meer bezoeken.
Verder in noordelijke richting staat het Gouverneto-klooster(gesloten in de middaguren toen wij er waren)
Een wandeling voert naar het verlaten Katholiko-klooster en naar de grot van de Panagia Arkouditissa, gewijd aan de Maagd Maria.
Halverwege naar het klooster passeer je het ‘'berenhol’', een druipsteengrot met een kleine Mariakapel aan de ingang.
Volg je de kloof naar het noorden nog verder bereik je de stenige kust met prachtig uitzicht over de baai
Toen ik deze foto maakte was ik niet bezig met het spel van licht en schaduw op de gevoelige plaat vast te leggen…..was al blij als ik m'n pas nieuwe camera stil kon houden…
………..Maar heb er wel veel plezier in….en stel niet zo'n hoge eisen aan mezelf ;-)
Dan kan jij wel schrijven Pieter dat je de techniek nog lang niet onder de knie hebt….maar ik geniet toch al dagen van je prachtige foto's en val van de ene verbazing in de andere….
Van Harry ken ik al veel geweldig fotografisch werk, o.a. op Kreta.
…………….en zie wel….als ik jullie foto's bekijk…..dat ik de gene ben die nog veel moet leren!!
Nog veel plezier met jullie fotografie!
en laat me meegenieten…..
Gerry