Moordende concurrentie

• Pieter

Ik was natuurlijk niet de enige fotograaf in Chania. Deze collega had een interessante invalshoek ontdekt om het donkere steegje te vereeuwigen.

Tsja, wat zou zijn partner er eigenlijk van vinden?

Het was al bijna donker. De gevoeligheid van mijn eigen camera opgeschroefd naar de maximale ISO1600. Levert uiteraard wel wat ruis op, wat ik maar heb laten zitten.

http://www.pbase.com/piet01/image/96498152/original

Pieter

• Harry

Die partner: schiet nou op, er is meer tussen hemel en aarde dan foto's maken !!!

Pieter, waar in Chania heb je het meest rondgedoold ?

Welke van de wijken ??

Tevens een verzoek aan de andere bezoekers van het Prikbord: wie heeft ook wat van dit soort schitterende opnames uit Chania-stad ??

Kan een leuk en lang draadje worden.

Liefst ook nog de “toeristische info” erbij, zodat anderen hier weer hun voordeel mee kunnen gaan doen.

• Arthur

Misschien is deze wat onduidelijk maar ik heb hem van een normale foto gescand

dit was in een klein straatje vlak bij de haven

• Harry

Vanaf de Agora, slenterend door Kastelli richting haven, lijkt Chania niet op een stad.

• Martine Prest

WOW! Die muur van dat pand en dan ook vooral dat nevelige in de achtergrond van de steeg. Heel mooi!!

• Pieter

Harry schreef:

> Pieter, waar in Chania heb je het meest rondgedoold ?

> Welke van de wijken ??

Eigenlijk heb ik maar een klein gebied bestreken. Gewandeld rond de Old Venetian Harbour, de wijk Topanas, stukken van Evraiki en Kasteli. Ik had mijn auto bij de overdekte Market neergezet. Die viel me trouwens zwaar tegen. Vervolgens snel naar het oude centrum gelopen. Mijn foto's van Chania heb ik in slechts 2 uur geschoten. Productieve uurtjes dus. Een paar dagen later hebben mijn vrouw en ik nog een hapje gegeten in een van de straatjes (verse zeebaars!). Toen ook nog een paar plaatjes gemaakt.

Pieter

• Pieter

Harry schreef:

> Tevens een verzoek aan de andere bezoekers van het Prikbord:

> wie heeft ook wat van dit soort schitterende opnames uit

> Chania-stad ??

> Kan een leuk en lang draadje worden.

Ik kwam op mijn wandeling in Chania onderstaande mensen tegen. Zij Griekse, hij eerder Ier of Schot. Zouden ze met elkaar bellen?

http://www.pbase.com/piet01/image/96502101/original

Pieter

• Diny

Deze is gmaakt bij een pakeerterrein achter de haven.

ps het is wel geen straatje maar even de rust.

• Diny

Dit is een monument achter de haven in Chania.

• marie jose

en ik heb ook nog wel een straatje in Chania

Marie Jose