Hotel Porto Rethymnon

• Arie

Wie heeft ervaringen met hotel Porto Rehymnon m.b.t overboekingen. Graag advies indien dit gebeurt.

• wies vandinter

hoi heb zelf geen ervaring maar dit is wat ik van vrienden hoorde ook zy waren overgeboekt ze werden met een taxi naar een prima hotel gereden waar ze weer geweldig werden opgevangen en ook weer terug gereden naar een dag verleden jaar was het erg toen brachten ze mensen naar rethimnon beach hotel ik kan het niet vinden op de computer maar het schynt een grandioos nieuw hotel te 18 kilometer buiten rethimnon wy gaan eind aug weet niet wanneer je hebt geboekt dat kan er ook aan liggen maar zou zeggen geweldige vakantie en sukses

• Ine

Ga je er al vanuit dat je overboekt bent Arie?

Nou dat hotel waar Wies het over heeft kan dan wel geweldig nieuw zijn, maar ik zou echt niet 18 km van Rethymnon af willen zitten, als ik in 1e instantie voor een hotel vlakbij het centrum gekozen had. Het is maar net, waar gaat je voorkeur naar uit.

Misschien moet je de ANVR voorwaarden over dat onderwerp doorlezen, zodat je weet wat je rechten zijn.

• wies vandinter

nogmaals ik ik heb niet gezegd dat ik 18 kil buiten rethimnon wilde zitten alleen dat dat hotel geweldig moet zyn ik zou het ook niet willen het ligt er echt aan denk ik wanneer je geboekt hebt wy hebben het al eind dec gedaan

• Ine

Eigenlijk is het natuurlijk te gek, dat je voor je gaat, je jezelf al druk moet maken wat je moet doen als je overboekt bent.

Wij hebben ook een keer op tijd geboekt naar Malta en werden toch 2 dagen voor vetrek gebeld met de mededeling dat het hotel overboekt was. Het alternatief was echt niet naar onze zin. Nou einde verhaal dus. We konden dat nemen of niets.

Toen hebben we zelf maar iets anders geboekt.

Maar als je daar eenmaal bent, heb je weinig te kiezen natuurlijk.

• rethymnian

Op dit ogenblik zijn er inderdaad overboekingen in Porto Rethymno. Dit heeft met de verbouwing te maken welke daar nog niet (helemaal) klaar is. Ik weet niet wanneer je naar Kreta komt, maar ik hoorde vandaag nog van een Duitse reisleidster dat 20 gasten welke vandaag 02.05.08 naar Porto Rethymnon zouden gaan naar het Rithymna Beach overgeboekt zijn. Duitsers kennende zullen die morgen tijdens de welkomst informatie wel gaan vloeken en tieren, omdat het Rithymna 7 km (niet 18 km buiten het centrum van Rethymnon ligt. Het Rithymna is trouwens geen nieuw hotel. Het bestaat al zeker 20 jaar hoewel het wel regelmatig gerenoveerd word. Het enige nadeel is dat het vrij vol met Russen zit, welke hun aanwezigheid duidelijk laten merken …

• wies vandinter

hallo verleden jaar waren ze niet aan het verbouwen en hadden toch veel overboekingen ja kan zyn dat dat hotel 8 kilometer buiten rethimnon ligt het schynt dat als je er buiten staat er nergens iets te doen is wy gaan eind aug dus hopelyk valt het wel mee groetjes

• Arie

Bedankt voor alle reactie's. Wij vertrekken op 16 juni.

Wij waren vnl. via Reiswijzer.nl geattendeerd over de overboekingen in dit hotel.

Via de ANVR lees ik dat ze bij overboeking een gelijkwaardig hotel moeten aanbieden. Wij hebben dit hotel uitgezocht omdat het in de stad ligt. Ik vind 7 of 18 km buiten de stad geen gelijkwaardig hotel.

Hebben toch erg veel zin om naar dit prachtige eiland te gaan.