Rethmynon / Koutouloufari / Malia

• Nancy

Hallo,

Eind mei ben ik 8 daagjes in Analipsi met een vriendin.

Wie heeft er leuke tips voor mij om te zien/doen/eten in de stadjes Rethmynon, Koutouloufari en Malia.

Groetjes,

Nancy

• Diana

In Malia kan je lekker eten bij Elisabeth/Stablos en bij Mylos.

Dit is allebei in het oude dorp, dus niet bij de discotheken etc.

Elisabeth/Stablos vindt je bij de kerk aan de hoofdweg, rechts dan 3e straat links (mag niet met de auto in. Doorlopen en dan ligt het bij een kerkje aan de rechterkant.

Mylos ligt op de weg naar Krassi rechts, bij splitsing rechts naar Krassi, links houden, dan ligt het direct aan de linkerkant.

Succes.

Heel veel plezier.

groetjes Diana

• Martine Prest

Nou vergeet je het lekkerste restaurant nog, Diana!

Cretan Family Taverna (vlakbij het Malia Park Hotel, richting de opgravingen)

• Nancy

Bedankt voor jullie tips!

• Carin

Restaurant “Galini” in Koutouloufari!

• marjan

hoi

vergeet vooral niet in analypsi te gaan eten bij vulkano

fijne vakantie !! wij gaan in augustus weer naar kreta

• Gradus

Ook lekker eten kun je in Analipsi bij Taverna Marina of bij Tritonas. Misschien zien we jou daar wel. wij zijn er dan ook

• Nancy

Vulkano is zeer een van mijn favoriete restaurantjes in Analipsi! Marina zit naast Nana-Angela, maar eigenlijk ben ik daar nooit geweest, ook een aanrader dus? Waar zit Tritonas? Wij gaan van 25 mei t/m 1 juni!

• Gradus

Ja , is zeker een aanrader. veel vaste klanten. Tritonas zit aan het eind van de boullevard op de hoek, richting Robinsonclub. Wij zijn er vanaf 26 Mei

• mysteriousgirl

nancy

Echte aanrader in Koutouloufari is:PATRIKO,richting Piskopiano,voorbij de waterput aan de rechterkant,schuin t.o. STEKI. en net nog voor ASTERIAS VILLAGE.