Vluchttijden naar Heraklion

• Nancy

Hallo,

Zoals misschien iedereen ben ik erg benieuwd naar mijn vluchttijden naar Kreta eind mei.

Ik heb al zitten kijken op transavia.com en schiphol.nl en kom daar maar 2 vluchten tegen op de data, dat ik vertrek. Vertrek vanaf A'dam op 25 mei en terug vanaf Heraklion op 1 juni.

Klopt het, dat er maar 1 vlucht per dag vertrekt? Of zijn dit de zgn. lijndienstvluchten? Wie kan mij helpen?

Groetjes,

Nancy

• Tom

er vertrekken meerdere maatschappijen vanaf Amsterdam naar Kreta,

Allemaal chartervluchten net zoals Transavia, die echter ook ‘losse’ zetels verkopen.

Vertrek tijden zijn dus louter indicatief.

• thera

nancy,

de keren dat ik met transavia naar kreta vloog (en dat zijn een tig keren) vertrok ik altijd zo rond 06.00 uur vanuit amsterdam. naar heraklion.

mvg thera

• Nancy

Bedankt voor jullie reacties tot nu toe.

Ik vlieg dus met Transavia en ik ben dus verbaasd, dat er dus maar 1 vlucht per dag (van Transavia) naar Kreta vertrekt.

Ik moet gewoon dus nog even geduld hebben ;-)

Groetjes,

Nancy

• Reisbureau GD

Hallo,

Aangezien er veel meer mensen vragen naar vluchttijden ben ik deze vragen gaan beantwoorden. Op de website van Transavia staan alleen de vertrektijden van lijndienstvluchten. Ik beantwoord als mensen aangeven wáar ze naartoe gaan vliegen, wanneer en met welke reisorganisatie de vragen. Dat doe ik op vliegen.pagina.nl/prikbord. Er komen steeds meer vragen, soms is het wel even wachten op een antwoord.

Groeten van Reisbureau GD

• baukje

wij hebben tickets gekocht bij Transavia met vertrek op 25 mei om 05.20 uur en ook de vorige vluchten bij transaavia waren altijd 'smorgens vroeg. Maar ik kan me niet voorstellen dat dit de enige vlucht is op deze dag. Groetjes, Baukje

• Angela

Wij vertrekken maandag.

Onze vluchttijden zijn:

Vertrek Amsterdam - Heraklion 07.05 uur

Vertrek Heraklion - Amsterdam 12.35 uur

Ik hoop dat je er iets aan hebt.

Groet

Angela

• Ina ter Haar

Wij vertrekken zondag met Transavia naar Heraklion.

Vertrek 6.05, terug 11-5 om 11.30.

Veel plezier.

• Pieter

Het zit zo. Net zoals daarnet gezegd staan alleen de lijndienstvluchten op het rooster bij transavia.

Je kunt beter naar schiphol.nl gaan en kijken welke vluchten er op jullie vertrekdag (bijv: vrijdag) vertrekken. Dan zie je er ineens 6 staan bijvoorbeeld, omdat daar ook de charters opstaan.

Hoop dat dat je helpt.

Groeten,

Pieter