fietsen

  • albert

    hallo kun in in de omgving van cheronissos een beetje fatzoenlijk een beetje rondfietsen en zoja waarnaartoe?? ongeveer 30/50km

  • Tom

    je kunt redelijk vlak fietsen naar het oosten tot in Sissi en het westen tot in Heraklion. Pakweg 15 km in iedere richting.

    Je hebt vooral durf nodig :)

    De automobilisten hier zijn niet bepaalt fietsers gewoon, maar dat was in Parijs ook zo 20 jaar geleden. En nu is de fiets heer en meester daar.

  • Arthur

    Albert als je Limburgse benen hebt kun je proberen om stukje de bergen in te gaan anders blijf tussen Sissi en Sexsonisos en als je verder gaat hou de kustweg aan daar is het veel rustiger, je kan de new road volgen tot achter Gouves is ook druk en dan de old road de stad in langs het vliegveld deze weg is wel kronkelig en smal dus let goed op.

    kalo taxidi. Arthur

  • Bart

    Ik denk zomaar dat je ‘grapje’ Sexsonisos nu wel duidelijk is………!

  • Gradus

    Maar vanaf Carteros moet je dan toch wel een stevig beetje klimmen.

  • johnij

    Als je een beetje getraind bent zal het vast wel lukken, huur een goede fiets { racefietsen te huur in Analipsi } rij gewoon rechts en er gebeurd je niets, ik fiets al 10 jaar rond in griekenland en de meeste kl zijn de toeristen, goed nu even over het fietsen, het gaat inderdaad omhoog, vanuit chersonnisos naar het achterland is het schitterend, naar de lassiti hoogvlakte, goed getraind 1.45 min, minder getraind 3 uur, daar is het vlak, ook vlak is het voorbij kastelli, langs het vliegveld, voor je daar bent 1 helling van een kilometer van ongeveer 5%, het gaat wel op en neer , sorry ik draaf door, ik moet over twee weken daar na toe en fiets elke dag, ook naar het zuiden toe, als je meer info wilt hoor ik het wel, o ja, ben je boven het gaat altijd weer naar beneden. vr gr johnij.